جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
حمله موشکی سپاه به اسرائیل بخشی از توان نظامی ایران است

حوزه/ حجت‌الاسلام صفری، حمله موشکی سپاه در عملیات وعده صادق۲ به رژیم صهیونیستی اسرائیل را بخشی از توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: این عملیات مردم ستم‌دیده و جنگ‌زده فلسطین و لبنان را خوشحال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد صفری در آئین بزرگداشت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان در مسجد جامع روستای امیران اردستان، اظهار داشت: اقتدار سپاه و دیگر نیروهای مسلح در این عملیات، غرور ملی را برای هر ایرانی به ارمغان آورد.

وی افزود: شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و همرزمانش روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و در کالبد آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان دمید.

حجت‌الاسلام صفری، حمله موشکی سپاه در عملیات وعده صادق۲ به رژیم صهیونیستی اسرائیل را بخشی از توان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: این عملیات مردم ستم‌دیده و جنگ‌زده فلسطین و لبنان را خوشحال کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اردستان، تصریح کرد: شهادت عالم مجاهد سیدحسن نصرالله گرچه مصیبتی بزرگ برای امت اسلام است، اما چراغ تابناکی در راه استقامت و پایداری برای تمامی آزادگان، مظلومان و مستضعفان جهان خواهد بود.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم راه شهیدان به ویژه سیدحسن نصرالله، یادآور شد: شهیدان جان خود را برای ماندگاری اسلام و ارزش‌های والای آن در راه خدا فدا کردند.

حجت‌الاسلام صفری، با اشاره به کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی، از مردم خواست از ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای یاری رساندن به ستم‌دیدگان دریغ نورزند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha