جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
مراسم جوپار

حوزه/ حجت الاسلام صافی زاده گفت: سال ۲۰۰۶ که جنگ ۳۳ روزه اتفاق افتاد، اسرائیل منکوب و ذلیل شد، همانند امروز که شاهد ذلت و حقارت آن هستیم، کسی که زنان و کودکان بی‌گناه را قتل عام می‌کند و نمی‌تواند با تشکیلات نظامی در بیفتد، حقیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، مردم شهرجوپار درکنار مرقد مطهرامامزادگان ابناء امام موسی بن جعفر(ع) در مراسمی ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان، جنایات رژیم غاصب را محکوم کردند.

حجت الاسلام صافی زاده امام جمعه شهرجوپار در این مراسم در تبیین شخصیت سیدالشهدای مقاومت، اظهار داشت: سید حسن نصرالله دارای شخصیتی جهانی بود و در جهان اسلام و در میان اعراب جایگاه بلندی داشت.

وی با اشاره به اینکه زمانی در نظر سنجی‌ها سید حسن به عنوان مرد اول دنیای عرب شناخته شد، گفت: در همان سال او در همایشی در محل سالن اجلاس سران که با حضور بزرگان جهان اسلام و سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار شد، پس از اتمام سخنرانی رهبر معظم انقلاب، سید حسن نصرالله سریع از جایگاه خود بلند شد، خودش را به حضرت آقا رساند، خم شد و دست ایشان را بوسید.

حجت الاسلام صافی زاده، تصریح کرد: شهید نصرالله پس از آن در تبیین این اقدام خود گفت، "من این کار را کردم برای اینکه به دیگران بگویم من مرد اول دنیای عرب و جهان اسلام‌ نیستم، مرد اول دنیای عرب و جهان اسلام این سید والا مقام است".

وی خاطرنشان کرد: پس از این اقدام سید حسن نصرالله، عده‌ای در جهان عرب به او توهین کردند و نامزدیش به عنوان مرد جهان عرب لغو شد، چرا که دیدند نقشه آنها که همان ایجاد تفرقه بود، نقش بر آب شد.

امام جمعه جوپار به ذلت رژیم غاصب اشاره کرد و گفت: سال ۲۰۰۶ که جنگ ۳۳ روزه اتفاق افتاد، اسرائیل منکوب و ذلیل شد، همانند امروز که شاهد ذلت و حقارت آن هستیم، کسی که زنان و کودکان بی‌گناه را قتل عام می‌کند و نمی‌تواند با تشکیلات نظامی در بیفتد، حقیر است.

گفتنی است، این مراسم با قرائت دعای کمیل با نوای حجت الاسلام خالقی امام جماعت حرم مطهر که به نیابت از شهدای مقاومت بود پایان یافت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha