جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تصاویر / مراسم بزرگداشت شهدای مقاومت و شهدای انتظامی استان همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه جبهه باطل بعد از شهادت سید حسن نصرالله به‌دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در جریان مقاومت بود، گفت: وعده صادق خیلی از شبهات را برطرف و جان تازه‌ای در بدنه مقاومت ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی و نشست ائمه جمعه استان همدان، اظهار داشت: دشمنان در عرصه رسانه موفق‌تر از عرصه نظامی هستند.

وی با بیان اینکه جبهه باطل بعد از شهادت سید حسن نصرالله به‌دنبال ایجاد تفرقه و نفاق در جریان مقاومت بود، گفت: وعده صادق خیلی از شبهات را برطرف و جان تازه‌ای در بدنه مقاومت ایجاد کرد.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه این عملیات موفق نشان داد جمهوری اسلامی، پشتوانه مستضعفان عالم است، ابراز کرد: این قوم، قومی است که سابقه پیغمبر کشی دارد، لذا نمی‌توان انتظار داشت امروز به زنان و کودکان بیگناه رحم کند.

وی تصریح کرد: با تنها چیزی که در مقابل اینها می‌توان ایستادگی کرد، همان موشک‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، خاطرنشان کرد: هر زمان با شیطان امکان مذاکره وجود داشت، با این دشمنان و مستکبران هم می‌شود مذاکره کرد.

وی یادآور شد: امیدواریم خداوند همان بلایی که بر سر قوم ثمود، قوم عاد و قوم فرعون نازل کرد، بر سر این مستکبران نیز نازل کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha