جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با بیان اینکه شاخص‌های تخصص، انگیزه و مردم‌داری در انتخاب مسئولان که توسط استاندار مطرح شد، امیدوار کننده است، گفت: امروز مسئولان باید در کنار مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، در دیدار با مولانوری استاندار همدان، اظهار داشت: گزارش ارائه شده در جلسه معارفه نشان از آشنایی استاندار، با استان همدان و ظرفیت‌های موجود داشت.

وی با بیان اینکه نیازمند ترویج فرهنگ حمایت از سرمایه گذاران در استان هستیم، گفت: دستگاه‌های نظارتی از مدیران دستگیری کنند و مانع از ریسک پذیری آنها نشوند.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه ترک ‌فعل‌ها باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: برای موفقیت در عرصه مسکن راهی جز مردمی سازی وجود ندارد، چرا که با توجه به واقعیت‌های موجود در عرصه اقتصاد و آورده‌های مردمی با مشکلاتی روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساز و کار مردمی سازی که مورد تأکید حضرت آقا است، در حوزه مسکن باید طراحی شود، ابراز کرد: در حوزه مسکن، همدان جز شهرهای گران محسوب می‌شود و باید برای این حل مشکل تدبیر لازم اندیشیده شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه شاخص‌های تخصص، انگیزه و مردم‌داری در انتخاب مسئولان که توسط استاندار مطرح شد، امیدوار کننده است، خاطرنشان کرد: امروز مسئولان باید در کنار مردم باشند.

وی اظهار کرد: بنای ما بر حمایت از دولت‌ها بوده و هست، چرا که موفقیت دولت یعنی حل مشکل مردم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه در سند فرهنگی استان بسیاری از آسیب‌ها و اولویت‌ها دیده شده است، گفت: برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی و فرهنگی در استان دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید حمایت و تقویت شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha