جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: همانگونه که جنگ تحمیلی فرصتی شد برای صدور انقلاب، امروز فضای مجازی هم می تواند در خدمت ترویج و نشر ارزشهای دینی و انقلابی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در بیست و سومین دوره تربیت و تعالی معنوی و تخصصی کاربران فضای مجازی سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با نهایت تأثر و اندوه، شهادت پرچم‌دار کبیر و روحانی با فضیلت، که عمر خود را در راه مجاهدت و دفاع از میهن اسلامی صرف کرد تسلیت عرض می‌کنم و اجرای عملیات وعده صادق ۲ را که عملیاتی غرورآفرین و دلگرم‌کننده‌ای بود و موجب شادی ملت ایران و جبهه مقاومت شد، تبریک عرض می‌کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه افزود: یدالله فوق ایدیهم، ید خداوند از آستین سپاه پاسداران ظهور کرد و حزن نفسگیری که در سینه همه آزادگان با شهادت سید مقاومت محبوس شده بود با این عملیات تعیین کننده تا حدودی برطرف گردید.

وی با اشاره به این نکته که خط مقدم جبهه فرهنگی و سنگربانان حقیقی دین و ارزش های دینی کاربران فضای مجازی هستند، اظهار داشت: هر تلاشی جهاد نیست، تلاش همه جانبه و مظاعف که بالاتر از او در وسع و طاقت او نیست.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: یک وقت جنگ، همانند حماسه دفاع مقدس جنگ سخت است که دشمن تجربه کرد با این جنگ قادر نیست به ما ضربه بزند و به همین دلیل از همان روز های پایانی جنگ تحمیلی، جنگ نرم خود را با تمام قوا شروع کرده است و سعی می کند اعتقادات و باورهایی را بزند که اگر رزمنده ای فاقد آن باشد نمی تواند گلوله ای به سمت دشمن شلیک کنند، ما در جنگ نرم دشمن باید جهاد بیشتری از جنگ سخت داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در ادامه سخنان خود با اشاره به انواع جهاد، تصریح کرد: شما افسران جهاد فرهنگی هستید و باید به سه عنصر اصلی این جهاد"( تلاش مضاعف، در مقابله با دشمن بودن، انگیزه فی سبیل الله داشتن)" پایبند باشید.

وی در خصوص دومین شرط جهاد تصریح کرد: در مقابل دشمن بودن یعنی هاد باید در برابر دشمن دین و کفار باشد، همین مردم مظلوم غزه و لبنان با این جهاد در برابر صهیونیسم خبیث و همین آمریکا جنایتکار که شیطان بزرگ و طاغوت و جبهه کفر است ایستادگی و مقاومت می کند برای اعتلای توحید، تا در راه خداوند از دین و کشور اسلامی خود حراست کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در خصوص سومین عنصر جهاد گفت: برای احیای کلمه الله، با انگیزه عنصر معنوی در راه خداوند باید جهاد کنید تا مورد قبول واقع گردد، این کارها نباید ذره ای برای گروه خود، قوم خود و ملت خود باشد، بلکه فقط و فقط برای اعتلای کلمه الله باشد .

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه افزود: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در شلمچه و هویزه و مناطق جنگی از اسلام و قرآن دفاع کردند و امروز میدان نبرد و جهاد، " فضای مجازی" است.

وی با تاکید بر درک اینکه فعالیت در فضای مجازی جهاد است افزود: "فَإِنَّ آلْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ آلْجَنَّةِ" جهاد یکی از ابواب بهشت و مخصوص بندگان مخلص خداوند است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اهمیت فضای مجازی و با بیان اینکه رهبر معظم و حکیم انقلاب فرمودند"امروز اگر رهبر انقلاب نبودم رئیس فضای مجازی می شدم" اذعان داشت: دشمنان امروز با تمامی امکانات و ابزار فوق پیشرفته وارد جنگ فرهنگی با ما شده اند تا قدرت اصلی این نظام مقدس، یعنی باورهای دینی و اعتقادی را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان با تکنیک های روانی جای جلاد و شهید را در فضای مجازی عوض می کنند، خبیثان عالم را مقدس و مقدسان عالم را خبیث جلوه می دهند، بزرگترین وظیفه ما در این فضای پرکاربر، جلوگیری از تحریف حقایق و ترویج حق است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: به اذن الهی همانگونه که جنگ تحمیلی فرصتی شد برای صدور انقلاب، امروز فضای مجازی هم می تواند در خدمت ترویج و نشر ارزشهای دینی و انقلابی قرار گیرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با بیان توصیه های به زوجین، به حاضرین توصیه کرد: اجازه ندهید فضای مجازی بین شما فاصله بیاندازد، با ایجاد محیطی صمیمی و معنوی در منزل خود را از آسیب های این فضای مصون بدارید و نگذارید این فضا شما را از معنویت و تلاش برای استحکام خانواده غافل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha