جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری

حوزه / نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در سوریه، پیروزی‌های فرماندهان جبهه مقاومت را ناشی از اخلاص و توجه به خداوند در بین آنها دانست و گفت: نتیجه اخلاص برای انسان، قدرت و قوت معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده سابق رهبر معظم انقلاب اسلامی در سوریه، شب گذشته در مراسم گرامیداشت سید حسن نصرالله که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از شهدای مقاومت و در ادامه تسلیت به خانواده‌های جان باختگان حادثه معدن طبس، از اقدامات سپاه پاسداران در روزهای اخیر تقدیر کرد و اظهار داشت: انسان این قابلیت را دارد که ارزش‌های فراوانی داشته باشد، از جمله جهاد یکی از درهای بهشت است، لذا مجاهد بودن دارای فضیلت است.

وی به ارزش‌های اساسی و الهی در وجود انسان اشاره کرد و گفت: ارزش‌های پایه، اساسی و زیر بنایی مانند تقوا و مقاومت وجود دارد که یکی از اساسی‌ترین این ارزش‌های زیربنایی برای انسان و جامعه انسانی، اخلاص و توجه به خداست.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری ادامه داد: اخلاص، یعنی انسان از غیر خدا تهی می‌شود، خداوند به او بصیرت می‌دهد و هرگز احساس ناامیدی نمی‌کند، در همین راستا اخلاص شهدای مقاومت باعث پیروزی آنها در مقابل رژیم غاصب اسرائیل شد.

نماینده سابق رهبر معظم انقلاب در سوریه، با اشاره به ویژگی اخلاص در شهید نصرالله و شهید سلیمانی، ابراز کرد: در طول بیش از سه دهه فعالیت حاج قاسم سلیمانی به تعبیر مقام معظم رهبری دست مقاومت، فلسطین، عراق و سوریه را پُر کرد، همچنین سید حسن نصرالله نیز در سه دهه گذشته در طول دوران دبیر کلی خود، حزب الله لبنان را به فخر عالم اسلام تبدیل کرد.

وی پیروزی‌های فرماندهان و جبهه مقاومت را ناشی از اخلاص و توجه به خداوند در بین آنها دانست و گفت: نتیجه اخلاص برای انسان، قدرت و قوت معنوی است.

مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و شورای حوزه علمیه خراسان و با حضور آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام و المسلمین مروی، اساتید حوزه علمیه خراسان، مدیران آستان قدس رضوی و دیگر شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی استان برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha