جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
ز

حوزه/ جت الاسلام موحد منتظر گفت: رژیم صهیونیستی برای خود یک افسانه گنبد آهنین تعریف کرده بود که این بار در حمله موشکی دلاور مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن افسانه در هم پیچیده شد و درس بزرگی به دشمنان داده شد.

حجت الاسلام محمد علی موحد منتظر امام جمعه نیاسر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ضمن ضمن قدردانی از پاسخ قاطع حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بقا و مبنای این رژیم نامشروع بر ایجاد تنش در منطقه و خونریزی و اشغال سرزمین‌های مختلف است و از طرفی به هیچ توافق و خط قرمزی پایبند نیست.

وی افزود: آنها برای خود یک افسانه گنبد آهنین تعریف کرده بودند که این بار در حمله موشکی دلاور مردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن افسانه در هم پیچیده شد و درس بزرگی به دشمنان داده شد.

امام جمعه نیاسر، با بیان اینکه تمام قدرت‌های جهان به قدرت موشکی ایران در حمله به قلب تلاویو با عبور از گنبدهای آهنین پی‌بردند، گفت: حمله موشکی ایران به قلب اسرائیل، ثابت کرد اگر ایران مقتدر بخواهد تل آویو و حیفا را شخم بزند، می‌تواند اما آنچه که باعث عدم این اتفاق شد، خویشتنداری ایران و عدم میل از ورود به جنگ تمام عیار بود.

وی تصریح کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سیلی محکم در پاسخ به جنایت رژیم خون‌آشام صهیونی و انتقام خون مجاهد کبیر و نستوه سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیل فروشان و اسماعیل هنیه بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha