پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
نصرالله

حوزه/اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ایستگاه فرهنگی هنری راه نصرالله را در مصلای الغدیر خرم‌آباد برپا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، برخی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دست به قلم شدند اشعار، دل‌نوشته‌ها، طرح‌های گرافیکی، تصویرسازی و حروف‌نگاری که عمده این آثار در تجلیل از شخصیت و مقام ارزشمند شهید سید حسن نصرالله است و در این طراحی‌ها ارادت خود را ابراز داشته‌اند و چون این‌ رویداد در حوزه جغرافیایی و فرهنگی مقاومت رخ داد واکنش سریعی به این رویدادها داشته‌اند و محتوای خود را به منظور بهره‌برداری عموم منتشر کردند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به همین مناسبت با حضور جمعی از هنرمندان اقدام به برگزاری ایستگاه فرهنگی و هنری با عنوان «راه نصرالله» کرده که برنامه‌های متنوعی را با حضور جمعی از هنرمندان در رشته‌های مختلف برگزار می‌کند.

برنامه‌هایی شامل تولید اثر هنرمندان تجسمی استان لرستان با موضوع لبنان و مقاومت حزب‌الله، برگزاری مسابقات فرهنگی، ایستگاه نقاشی، اجرای سرود، برگزاری مسابقه دل‌ نوشته و مسابقات فرهنگی و هنری از جمله محوری‌ترین این برنامه‌ها در این ایستگاه است.

این برنامه روز جمعه ۱۳ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha