پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
فراجا

حوزه/ فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کارکنان انتظامی به دلاوری، ایثار، شجاعت و غیرت معروف هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته انتظامی را به تمام کارکنان و مردم شریف ایران تبریک گفت.

در متن پیام سردار آمده است:

بی تردید امنیت و آسایش عمومی امروز کشورمان و استان لرستان مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و علی الخصوص سبز پوشان انتظامی است که خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند و در راه تامین امنیت و آسایش عمومی شهروندان شبانه روز مجاهدانه خدمت می کنند.

فرماندهی کل انتظامی کشور این افتخار را دارد که بر پایه آموزه های دینی و مکتبی بی نظیر خود که برگرفته از دین مبین اسلام می باشد، تامین نظم و امنیت را از نقاط صفر مرزی تا فرعی ترین نقاط شهری و روستایی در کشوری که طلایه دار استکبارستیزی در جهان می باشد بر عهده داشته باشد.

کارکنان انتظامی به دلاوری، ایثار، شجاعت و غیرت معروف هستند و بی ادعا از نقطه صفر مرزی تا شهرها، روستا و جاده ها در حال خدمت رسانی و تامین امنیت کشور عزیزمان هستند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نشان "مجاهدان فی سبیل الله" را به کارکنان نیروی انتظامی عطا فرموده اند و بر خود می بالیم که رهبر عزیزمان ما را به چنین افتخار بزرگی نائل فرموده اند و در راه دفاع از حریم نظم و امنیت و جان و مال و ناموس مردم تا پای جان گوش به فرمان فرمانده کل قوا ایستاده ایم.

فرماندهی انتظامی همواره بر مشارکت و تعامل مردمی با پلیس تاکید کرده و موفقیت خود در بسیاری از ماموریت هایش را مدیون مردم عزیز کشورمان است که امید است این تعامل همچنان تداوم داشته باشد و افزایش یابد تا بتوانیم با یاری حق تعالی ماموریت ها را بهتر انجام دهیم و امنیت مطلوب را تامین کنیم.

خوشبختانه هفته انتظامی در سال ۱۴۰۳ مقارن شد با جواب دندان شکن و حمله بی بدیل موشکی دلیر مردان بی باک جمهوری اسلامی ایران به قلب استکبار یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، این هفته را ۱۳ تا ۱۹ مهر که با شعار " پلیس هوشمند - مردم قانون مدار" به مردم شریف هم استانی، خانواده محترم شهدا، بخصوص شهدای انتظامی، ایثارگران و جانبازان این نیرو و همکاران تلاش گر و خدوم و خانواده های محترم آنان که همیشه در کنار کارکنان و همراه و یاور آنها ایستاده اند تبریک گفته و از خداوند متعال توفیقات روزن افزون همکاران را تحت زعامت ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان لرستان

سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha