چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 1189391
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹
سید حسن

حوزه/ مدیر کانون‌های خدمت رضوی لرستان گفت: سیدحسن نصرالله زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا، مدیر کانون های خدمت رضوی لرستان امروز در تجمع طلاب و روحانیون این استان که با هدف بزرگداشت سید حسن نصرالله و قدردانی از حمله موشکی سپاه به اسرائیل جنایتکار در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، افزود: عملیات «وعده صادق ۲ » پایه‌اش برکاتی بود که در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد، همانگونه که از اتفاقات هشت سال دفاع مقدس پشیمان نیستیم برای مبارزه با نظام سلطه در کمتر از نیم قرن نیز پشیمان نیستیم و در این راه خون مطهر شهدا تضمین ادامه راه و مکتب ما هستند.

وی با بیان اینکه شهادت در راه حق و حقیقت پاداشی عظیم دارد و شهادت ریختن‌خون بر زمین نیست بلکه هنر مردان خداست و خون حیات را در شریان‌های جامعه جریان می‌دهد افزود:شهادت سعادت زندگی دنیوی و اخروی را به‌دنبال دارد بنابراین شهید منتظر روز و ساعت مرگ خود نمی‌نشیند بلکه مرگ را انتخاب می‌کند.

این مدرس حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در این مقطع زمانی حضور شما مؤمنین به خاطر ابراز برائت و شکایت و فریاد بلند بر علیه سلطه جهانی و نظامی بوده که به‌دنبال محو عدالت و از بین بردن انسانیت و معنویت است و مجاهدین صابری در مقابل آن ایستادند، افزود: حضور شما برائت از نظام سلطه و حمایت و اعلام همراهی با صابران مجاهد و تحلیل از شهدای مقاومت است که در مقابل این نظام سلطه ایستادند.

حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی برای بر هم زدن تمرکز جهان برنامه‌ریزی کرد که در خاورمیانه زایمان جدید اتفاق بیفتد، گفت: اسرائیل بر محور ناامن‌سازی در بین بازوهای ایران و منطقه برنامه‌ریزی کرده و دنبال به بن بست کشاندن نظام اسلامی در چارچوب مرزهای خود بود و براساس آن نظریه که خودشان به‌عنوان یک اصل امنیتی نظامی دنبالش بودند گفتند:باید شکستی را در منطقه تحمیل کنیم که ایران نتواند به اهداف راهبردی خودش برسد.

وی با بیان اینکه پرچم و لوای بیداری که روزگاری بر دوش کلینی شیعه بوده و پس از آن به دست امام خمینی(ره) رسید اظهار داشت:پس از امام خمینی(ره)رهبر معظم انقلاب اسلامی با تربیت مکتبی که ربانیون، ربیون و صابران مجاهد را مانند شهید سیدحسن نصرالله، سلیمانی و ... تحویل جهان داد، تمام این نقشه‌ها را بر هم زد و جبهه مقاومت روز به روز باصلابت تر و مقاوم تر شد.

مدیر کانون های خدمت رضوی لرستان با بیان اینکه نظام سلطه قصد داشتند ما را به بن بست استراتژیک برسانند اما با تدابیر مقام معظم رهبری دشمن در بن بست راهبردی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: امروز نیز باید ملت بیدار و آزاده جهان تا پیروزی کامل قدس شریف محور مقاومت را یاری دهند.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان اینکه شهید سید حسن نصرالله جسمش از میان شما مؤمنین به قرب امام حسین(ع) پرواز کرد اما راه و مکتب این شهید بزرگوار در سیره همه آزادگان باقی می ماند گفت:سید حسن نصرالله یک راه و شخص نبود بلکه یک مکتب بود که فعالیت های دارای استحکام سازمانی و نیروی نظامی را اداره می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید سیدحسن نصرالله چون مکتب راه اندازی کرد زنده است افزود:عملیات وعده صادق ۲ پایه‌اش برکاتی بود که در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

این مدرس حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه پیام شهدا اعتماد، اعتقاد و باور و ایمان تا بن دندان به مکتب شهید سیدحسن نصرالله و شهید سلیمانی است، گفت: شهید نصرالله دو ویژگی برجسته داشت، اول اینکه بدون چون و چرا مطیع محض ولایت بوده و دوم اینکه اهل تدبیر بود،کارآمدی و تدبیر برای عمل و جهاد لازم و ملزوم است.

وی در پایان با بیان اینکه پیام شما مردم این است که مسئولان به تبعیت شهید سیدحسن نصرالله در عمل و قول مطیع ولایت باشند، اظهار داشت: نصرالله نسبت به دشمن خوش‌بین نبود و مطالبه مردم از مسئولان این است که نسبت به دشمنان ملت و انقلاب اسلامی خوشبینی را کنار بگذارید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha