پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
تصاویر / تکریم و معارفه استاندار همدان

حوزه / زینی‌وند با اشاره به اینکه تغییرات در راستای گفتمان دولت باید صورت گیرد، گفت: مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، البته ایرادی ندارد که از مدیران موفق در دولت‌های مختلف نیز استفاده کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از همدان، علی زینی‌وند شب گذشته در آیین تکریم و معارفه استاندار همدان، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان، سردار سلیمانی و سردار همدانی، اظهار داشت: به نیروهای نظامی به ویژه سبزپوشان سپاه‌پاسداران در عملیات موفق وعده صادق ۲ که دل مسلمانان به ویژه مستضعفان و مظلومان را شاد کردند، تبریک و خداقوت می‌گوییم.

وی با بیان اینکه این عملیات گوشه‌ای از قدرت بازدارندگی کشور ماست، افزود: اگر برخی گمان می‌کنند با سکوت در مقابل زورگویان می‌توانیم امنیت را تامین کنیم، تحلیل اشتباهی است.

معاون سیاسی وزارت کشور، با اشاره به اینکه حاکمانی که در طول تاریخ سر سپردند و زود تسلیم شدند در نهایت با خواری رفتند و کشورهای خود را از دست دادند، تصریح کرد: باید قدر قدرت بازدارندگی کشور را بدانیم و از آن با هر دیدگاهی که داریم، دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه پس از شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت، با حضور مردم و همراهی مسئولان انتخاباتی سالم و کم‌نظیر برگزار شد، ابراز کرد: پس از این انتخابات رئیس جمهوری مردمی، مقبول و مورد قبول انتخاب شد که فضای گفتمانی جدیدی در کشور ایجاد کرده است.

زینی‌وند با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهوری آمده که می‌گوید همه باید باشند و حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: تخطئه کردن گذشتگان فایده‌ای ندارد، ما نیز امروز بر خوبی‌های گذشته تاکید و با خلاقیت جدید فرصت‌های جدید با وفاق ایجاد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه محور ما وفاق خواهد بود که رئیس جمهور نسبت به آن تاکید دارد، گفت: همدان یکی از مجامع نمایندگانی بودند که برای انتخاب استاندار مشورت دادند اما تایید کردند از جمع‌بندی دولت حمایت کرده و این کار را نیز انجام دادند.

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه شخص رئیس جمهور در انتخاب استان خود نیز ورود نکرد و آن را به ساز و کار ایجاد شده رجوع داده است، اظهار کرد: امید است با این روند، استانداران خوبی را به مردم معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه استانداران حاکمان محلی هستند اما حکمران محلی فعلا نیستند، یادآور شد: باید استاندارانی باتجربه انتخاب کنیم ‌که به اهداف خود برسیم.

زینی‌وند با بیان اینکه نباید انتظار داشت که با اعتبارات دولتی در استان تحول ایجاد کرد، تصریح کرد: بخش خصوصی ظرفیت بالایی دارد و استان همدان تجربیات خوبی در این حوزه دارد.

وی با بیان اینکه قاسمی‌فرزاد از افراد شناخته شده وزارت کشور است، خاطرنشان کرد: وزیر کشور تاکید داشت تا از زحمات قاسمی‌فرزاد قدردانی شود و از تجربیات او در وزارت کشور استفاده خواهد شد.

معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه تغییرات در راستای گفتمان دولت باید صورت گیرد، گفت: مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، البته ایرادی ندارد که از مدیران موفق در دولت‌های مختلف نیز استفاده کرد.

وی با بیان اینکه لیست استانداران کشور ۱۸۰ نفر هستند، ‌ اظهار کرد: با توجه به شرایط هر استانی، استاندار انتخاب می‌شود بنابراین از همه مردم می‌خواهیم به آن اعتماد کنیم.

زینی‌وند با اشاره به اینکه ملانوری استاندار جدید همدان تجربیات بسیاری در وزارت کشور دارد، خاطرنشان کرد: او از استانداران موفق بوده و دیدگاه‌های خوبی دارد، اهل تعامل است و دوره خوبی با حضور او در همدان طی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha