جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام زاهدی‌پور گفت: ساختار مدیریتی قدرتمند و تزلزل‌ناپذیر از ویژگی‌های مهم حزب‌الله لبنان است و این ساختار، بنیان مرصوص الهی است که با شهادت فرماندهان آن‌ متلاشی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره، با بیان اینکه علی‌رغم تفکر سهل‌اندیشان که فکر می‌کنند مشکل آمریکا با ایران مسائلی مانند انرژی هسته‌ای و حقوق بشر است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، دلایل و شواهد کافی وجود دارد که این دشمنی اساساً به ماهیت استقلال‌طلبانه جمهوری اسلامی برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه فلسفه کمک‌های فوق‌العاده آمریکا و کشورهای اروپایی به رژیم جعلی صهیونیستی نشان می‌دهد، موجودیت این رژیم نه یک موجودیت استقلالی بلکه یک وجود تبعی از آمریکا و جبهه کفر است، عنوان کرد: همه این موارد نشان می‌دهد شهادت سید حسن نصرالله و شهدای دیگر نباید موجب ضعف و ناامیدی شود، چرا که هدف از بین بردن جبهه کفر و رژیم جعلی است و با افتادن یک علمدار، افراد دیگر، علمداری خواهند کرد.

امام جمعه خرمدره گفت: ساختار مدیریتی قدرتمند و تزلزل‌ناپذیر از ویژگی‌های مهم حزب‌الله لبنان است و این ساختار، بنیان مرصوص الهی است که با شهادت فرماندهان آن‌ متلاشی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: تحریم دبیرکل سازمان ملل از سوی رژیم صهیونیستی هم نهایت درماندگی دشمنان و اوج عزت ما را به جهان به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان خرمدره ادامه داد: علی‌رغم ادعای دشمنان، عملیات وعده صادق ۲ موفقیت آمیز بوده و این اقتدار کشور را به جهان نشان داد.

حجت الاسلام زاهدی‌پور تصریح کرد: آمریکا در همه جنایات اخیر شریک است و به جای تلاش برای پایان دادن جنگ با کنترل میدان جنگ در صدد فرصت دادن هر چه بیشتر به فرزند نامشروع خود بود.

وی ابراز کرد: با حمایت‌های نظامی و اقتصادی ۲۰ میلیارد دلاری، زمینه را برای ادامه هر چه بیش‌تر جنگ فراهم کرده و این کمک‌ها شامل ۱۴ میلیارد دلار برای بازسازی لایه‌های مختلف گنبد آهنین، یک بسته ۸.۱۸ میلیارد دلاری برای فروش ۵۰ جنگنده F-۱۵ و ارتقای ۲۵ جنگنده F-۱۵ دیگر بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha