جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل گفت: دشمن با عملیات روانی پس از ترور شهید نصرالله تلاش دارد اختلال محاسباتی و شناختی در بستر افکار عمومی و بعضا نخبگان و تصمیم‌گیران را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: مقاومت حزب الله و پیروزی‌های افتخارآفرین آن ثابت کرد که اولا تنها راه رهایی، جنگ و مقاومت مسلحانه علیه اسرائیل است، ثانیا این راه قطعا به پیروزی خواهد انجامید و عملا نیز انتفاضه اسلامی ملت فلسطین با الهام از حزب‌الله و تأثیرپذیری از مقاومت اسلامی لبنان برافروخته گردید و جهان اسلام نیز درستیِ بی‌بدیلِ این راهِ روشن را مشاهده کرد و باور کرد «الجهاد هو البدیل، حزب الله هو الدلیل».

وی افزود: بر اساس حکم رهبر معظم انقلاب، ایران به‌عنوان کشوری مسلمان باید در کنار برادران مسلمانش، از حیثیت لبنان دفاع به‌عمل آورد و این یعنی تجلی اتحاد مضاعف در محور مقاومت.

امام جمعه شبانکاره ادامه داد: حکم رهبر معظم انقلاب را می‌توان نوعی اعمال بازدارندگی نظامی با بسیج امکانات مسلمانان نیز به‌شمار آورد، براساس این حکم، ایران باید مثل همیشه در کنار سایر کشورهای مسلمان، به بسیج امکانات و ظرفیت‌های خود «از جمله در زمینه نظامی» همت گماشته و به مبارزه با سگ هار صهیونیست اقدام کند.

وی با بیان اینکه نقش مستقیم آمریکا در ترور شهید سیدحسن نصرالله دبیرکل فقید مقاومت لبنان واضح است، ابراز کرد: این نقش‌آفرینی در دو بعد سیاسی و عملیاتی صورت گرفته است، فراموش نکنیم که بمب‌های به‌کار رفته در جنایت ضاحیه جنوبی، جملگی ساخت آمریکا بوده و در جریان جنگ غزه در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: این موارد کنار سایر کمک‌های اطلاعاتی و مستشاری آمریکا به رژیم صهیونیستی به‌خوبی نشان می‌دهد که این رژیم بدون کمک‌های نظامی و امنیتی آمریکا و اروپا و همچنین بدون پشتیبانی‌های سیاسی و بین‌المللی آن‌ها، قادر به اداره یک جنگ یک‌ساله نیست و قطعا آمریکا و برخی کشورهای اروپایی شریک درجه‌اول و مستقیم جنایات رژیم‌اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در منطقه هستند.

امام جمعه شبانکاره، با تأکید بر اینکه باید مراقب عملیات روانی دشمن پس از ترور سید مقاومت باشیم، عنوان کرد: دشمن با عملیات روانی پس از ترور شهید نصرالله تلاش دارد اختلال محاسباتی و شناختی در بستر افکار عمومی و بعضا نخبگان و تصمیم‌گیران را رقم بزند.

وی تصریح کرد: الحق و الانصاف برای «مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم بافضیلت دینی و رهبر مُدبر سیاسی، جناب سید حسن نصرالله» تصور هر عاقبتی بجز شهادت، تصوری نادرست بود.

حجت الاسلام پردل بیان کرد: بحمدالله نظام با سه عنصر «شجاعت»، «معنویت» و «عقلانیت» در دهه‌های مختلف توانسته قطرات مقاومت اسلامی را به دریای خروشان تبدیل کند، جمهوری اسلامی به اذن الهی توانست از فرصت تاریخی طوفان الاقصی استفاده کند و ظرف این یک سال طرح خود را ده‌ها سال پیش‌ ببرد و رژیم صهیونیستی را گرفتار مهلک‌ترین چالش یعنی جنگ فرسایشی و پدافندی، آن‌هم نه بر سر مشروعیت که بلکه بر سر حفظ موجودیت و امنیت کرده است.

امام جمعه شبانکاره اظهار کرد: راهبرد جبهه مقاومت این است که غده سرطانی اسرائیلی که به تدریج بوجود آمده، به تدریج هم از بین رفتنی است، لذا روند جنگ طبق برنامه بحمدالله در حال پیش رفتن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha