پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
نماز جمعه رهبر انقلاب

حوزه/ نماز جمعه فردا یک جهاد کبیر فرهنگی برای باطل سازی سحر و فتنه ابوسفیان و عمروعاص معاصر یعنی نتانیاهو و بایدن است و همچن فرصتی برای مردود ساختن طراحی جنگ روانی رژیم صهیونیستی می باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام گنابادی نژاد، رئیس کمیسیون تبلیغ شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مطلبی درباره نماز جمعه ۱۳ مهر به امامت رهبر معظم انقلاب نوشت:

در غزوه احد وقتی موفقیت سپاه اسلام در سطح چشم گیری در حال پیشروی بود دو اتفاق این پیروزی را تغییر داد:

۱. حرص بر جاذبه به دست آوردن غنائم بیشترکه موجب شد رزمندگان نگهبان و مستقر در گردنه احد محل ماموریت خود را رها کنند که موجب اطلاع دشمن و استفاده نمودن سپاه ابوسفیان از این غفلت شد

و ۲. شایعه قتل پیامبر صلی الله علیه و آله که به نحو دیگری در از هم پاشیدن سپاه اسلام موثر واقع شد.


تاریخ اسلام و تجربیات موفق و تلخ آن گنجینه درس آموزی است که می تواند چراغ راه هر عصری یاشد شرایط کنونی منطقه و جبهه مقاومت در لبنان و سوریه و شرایط رژیم کودک کش صهیونیستی به ویژه شهادت دبیرکل عزیز حزب الله لبنان اقتضائات متفاوتی را به وجود آورده است و هوشمندی و مراقبت های دقیق توام با بصیرت با تاکید بر شناخت میدان از ضروریات گذر از این حوادث است.

به رغم منهدم شدن قدرت پوشالی ارتش و جهانی شدن تنفر از رژیم صهیونیستی و اختلاف رو به افزایش در میان سیاستمداران داخلی و افزایش گسترده نارضایتی ساکنان سرزمین های اشغالی اما شاهد فعال سازی اتاق جنگ روانی تل آویو با ماموریت های ویژه ای می باشیم؛ از جمله آنها فرمان قتل عام عمومی است که در غزه آغاز شده و دیگری حذف رهبران و فرماندهان اصلی مقاومت در لبنان و فلسطین و سوم که به نظرم مهمترین اولویت کاری آنها می باشد طراحی رسانه ای و فضای مجازی برای معرفی رژیم صهیونیستی به عنوان پیروز و موفق میدان و القای به بن بست رسیدن حزب الله و از دست دادن حمایت های مردمی مقاومت اسلامی است.

این شرایط از جهاتی شبیه غزوه احد است و از جهاتی شبیه جنگ جمل و وجه مشترک هر دو شباهت فعال شدن حیله و مکر و خدعه است که یک روز توسط عمروعاص طراحی شد و امروز توسط نتانیاهو یک روز با ترفند دروغ و شگرد قرآن به نیزه کردن و امروز با رسانه و فضای مجازی و وارونه جلوه دادن حقایق اما نمازجمعه فردا که *بنیان مرصوص*امت اسلامی است یک روز تاریخی و مهم و تعیین کننده است که از جهاتی دارای اهمیت ویژه است :

۱. اقامه نماز جمعه توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای«مدظله» فردا یک پاسخ قاطع و محکم و سند زنده و گویا برای حضور و راهبری حکیمانه معظم له در میدان انقلاب اسلامی و جهان اسلام می باشد.

۲. نماز جمعه فردا یک جهاد کبیر فرهنگی برای باطل سازی سحر و فتنه ابوسفیان و عمروعاص معاصر یعنی نتانیاهو و بایدن است و همچن فرصتی برای مردود ساختن طراحی جنگ روانی رژیم صهیونیستی می باشد.

۳. فردا فرصتی است برای معرفی قدرت نیروهای انقلابی و حضور در میدان و همراهی همه مردان و زنان و نوجوانان و جوانان از هر قشر و سلیقه ای که با همه وجود از سگ هار صهیونیستی بابت جنایات و کودک کشی هایش تنفر و برائت دارند.

۴. جمعه ۱۳ مهرماه یک صحنه با عظمتی است تا گوشه ای از محبت و ارادت مردم به مجاهد کبیر و عالم شجاع و سید مقاومت شهید حضرت حجت الاسلام سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه و همراهی و حمایت از مقاومت اسلامی و حزب الله به نمایش گذاشته شود.

۵. فردا شاید از آخرین فرصت ها باشد برای رسانه ها اعم شبکه های تلویزونی،ماهواره ای،رادیوها،فضای مجازی در سراسر دنیا به ویژه غربی ها که راستی و صداقت خود را به مخاطبان شان نشان دهند و حاضر باشند بدون تحریف حقایق صحنه های تهران را منعکس نمایند.

۶. جهاد تبیین از اصلی ترین اولویت های امروز جهان اسلام است و فردا میقاتی است برای نخبگان و فعالان فرهنگی به ویژه علما،اساتید، فضلا و طلاب عزیز انقلابی که در مصلی تهران و در محضر رهبر حکیم انقلاب اسلامی احرام جهاد تبیین بسته شود و نگذارند توان های پایانی رژیم صهیونیستی امید برای رخنه و تاثیرگذاری پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha