جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
کد خبر: 1189850
۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸
حضور طلاب در نماز جمعه

حوزه/ مدیریت سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان از حضور پرشور طلاب خراسانی در نماز جمعه فردا به امامت رهبر معظم انقلاب خبر داد.

حجت‌الاسلام خانعلی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، اظهار داشت: در آستانه برگزاری نماز جمعه باشکوه این هفته تهران، به امامت رهبر معظم انقلاب عصر امروز کاروانی از فعالین عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و تبلیغی این حوزه، به نمایندگی از همه طلاب و فضلا تحت عنوان «راهیان ولایت» عازم تهران شدند.

مدیر سیاسی اجتماعی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان، هدف از حضور در نماز جمعه فردا را، تجدید میثاق با ولی امر مسلمین دانست و افزود: اهمیت این نماز جمعه در شرایط کنونی منطقه و پس از عملیات موفقیت‌آمیز ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، دوچندان شده است.

وی اضافه کرد: حضور رهبر معظم انقلاب در این نماز جمعه، پیامی روشن مبنی بر اقتدار جمهوری اسلامی و ناکارآمدی تهدیدات دشمنان به‌همراه دارد و حضور پرشور طلاب خراسانی در کنار اقشار مردم، ضمن نمایشی از وحدت و همبستگی ملی، آمادگی طلاب در صحنه‌های مقابله با استکبار را به نمایش خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام ابراهیمی، ابراز کرد: طلاب حوزه علمیه خراسان در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن حاضر هستند جان خود را تقدیم نظام و ولایت کنند، لذا قوام و هویت حوزویان با ولایت و در مسیر آن بودن معنا پیدا می‌کند که خوشبختانه طلاب حوزه علمیه خراسان همواره در این مسیر بوده و خواهند بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha