جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
فراخوان پژوهشی

حوزه/ مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان، گفت: پژوهشگران حوزه علمیه خراسان تا ۱ آبان‌ماه فرصت دارند، فعالیت‌های پژوهشی قبل از سال ۱۴۰۳ را، در سامانه روزمه بارگذاری نمایند.

حجت‌الاسلام رجایی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، اظهار داشت: بر اساس سیاست‌های نظام جامع پژوهش این حوزه و در راستای مأموریت‌ها، راهبردها و برنامه‌های کلان پژوهشی و محوّل شده به معاونت علمی، از سال گذشته به‌طور رسمی فعالیت سامانه رزومه پژوهشی آغاز و تاکنون بیش از سه هزار پژوهشگر فعالیت‌های خود را بارگذاری نموده‌اند.

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان اضافه کرد: بر اساس تدبیر صورت گرفته توسط معاون علمی این حوزه و در راستای بروزرسانی سامانه و اطلاعات پژوهشگران و نیز لزوم ارائه اطلاعات به سامانه‌های خدماتی مرکز خدمات، آخرین مهلت ثبت فعالیت‌های پژوهشی تا اول آبان‌ماه می‌باشد.

حجت‌الاسلام رجایی خراسانی، با بیان اینکه سامانه روزمه، تنها ملاک تشخیص فعالیت‌های پژوهشی می‌باشد، یادآور شد: تمامی خدمات ارائه شده اعم از مرکز خدمات و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، براساس همین سامانه می‌باشد و لازم است پژوهشگران هرچه سریع‌تر و قبل از موعد مقرر نسبت به ثبت سوابق و رزومه پژوهشی خود اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از زمان اعلام شده، قابلیت بررسی فعالیت ‌های پژوهشی قبل از سال ۱۴۰۳ به هیچ عنوان وجود ندارد و سامانه امکان بررسی چنین مواردی را نخواهد داد.

شایان ذکر است، روزمه پژوهشی حوزه علمیه خراسان به‌صورت برخط با مرکز خدمات متصل می‌باشد و خدماتی همچون شهریه هدفمند، بُن خرید کتاب، معرفی به نهادها و صدور گواهی فقط بر اساس این سامانه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha