جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ حجت‌الاسلام طالبی گفت: مقام معظم رهبری با فرمان خود برای وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران بر سر خطوط قرمز خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هیچگاه در برابر ظلم سر خم نمی‌کند و بااقتدار در برابر استکبار می‌ایستد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام وحید طالبی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر پلدشت که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با فرمان خود برای وعده صادق ۲ نشان داد که جمهوری اسلامی ایران بر سر خطوط قرمز خود با هیچ‌کس شوخی ندارد و هیچ‌گاه در برابر ظلم سر خم نمی‌کند و بااقتدار در برابر استکبار می‌ایستد.

وی با اشاره به جهاد در بیانیه‌ی رهبر انقلاب در حوادث لبنان، افزود: وقتی که انسان در راه خداوند متعال گام بردارد و در راه پاسداری از اسلام تلاش کنند خداوند آن را حمایت می‌کند و رهبر معظم انقلاب همواره بر جهاد تبیین تأکید دارند و لازم است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بیان شود که یکی از مهم ترین ابعاد جهاد تبیین همین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت است.

امام‌جمعه پلدشت ادامه‌داد: رژیم صهیونیستی با وحشی‌گری خود دست به قتل‌عام مردم می‌زند این رژیم حقیر همواره مورد شکست واقع شده است؛ اما جبهه مقاومت باعزت در حال پیشرفت است و اعتقاد داریم جبهه حق بر علیه باطل پیروز خواهد شد و اسرائیل غاصب به‌زودی نابود خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه که امروزه پاسداران قهرمان و ارتشیان دلاور و نیروهای انقلابی انجام دادند به تعبیر بزرگان یک فتح قریب و مبین بود تا دشمن بداند ما قدرت داریم، می‌توانیم و انجام می‌دهیم و این فتح، یک سکه با دوروی نورانی بود که یک طرف آن قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی و طرف دیگر نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود که این ۲ هدف در این عملیات به نحو احسن محقق شد.

حجت‌الاسلام طالبی خاطرنشان کرد: بازدارندگی جمهوری اسلامی با این سیلی تاریخی تثبیت شد و از این به بعد هر اقدامی، به اقتدار ما اضافه می‌کند و از قدرت رژیم صهیونیستی می‌کاهد.

وی اظهار کرد: نهایت این‌که این عملیات از جهات مختلف بهت‌آور بود که مهم‌ترین آن ناکامی غرب در رهگیری قدرت محدود موشکی و نمایش قدرت ایران بود.

امام‌جمعه پلدشت ضمن تبریک هفته فراجا افزود: انتظامی و پلیس هوشمند همیشه پشتیبان مردم بوده و هستند؛ مسئله اهمیت امنیت آن قدر مهم و روشن و بدیهی است که گاهی انسان از آن غافل می‌شود چنانچه این امنیت مرهون و مدیون نهادهای امنیتی کشور بوده که یکی از بهترین آنها نیروی انتظامی است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha