جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه مراغه گفت: امروز ضمن اینکه عزادار شهادت سیدحسن نصرالله و همراهان ایشان هستیم، عملیات «وعده صادق ۲» دل ملت ایران را شاد کرد و اقتدار کشور را به جهانیان نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه در مصلای این شهر با اشاره به شهادت ۲ هزار شهروند لبنانی در روزهای گذشته اظهار داشت: مقاومت و راه سید حسن نصرالله همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: جبهه مقاومت و حزب‌الله از بدو تأسیس در مبارزه با صهیونیست شهدای بسیاری تقدیم کرده و راه شهادت تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

خطیب جمعه مراغه با بیان اینکه صهیونیست‌ها قصد ضربه زدن به کشورهای اسلامی منطقه را دارند، افزود: مردم ایران تا پیروزی نهایی و آزادی بیت المقدس از مردم فلسطین، غزه و لبنان دفاع و حمایت خواهد کرد.

وی گفت: با وجود ایستادگی حماس و حزب الله در برابر صهیونیست‌ها همچنان سران برخی کشورهای عربی مسلمان سکوت کرده‌اند.خطیب جمعه مراغه در ادامه متذکر شد: امنیت بزرگترین هدیه نیروی انتظامی و سایر نیروهای مسلح به مردم ایران است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی بیان داشت: نیروی انتظامی برای حفظ مرزها و امنیت در کشور جمهوری اسلامی ایران هر روز شهید تقدیم می‌کند.

وی از تلاش‌های نیروی انتظامی و حفظ امنیت در ایران اسلامی قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha