جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
حوزه

حوزه/ نمازجمعۀ این هفتۀ تهران و خطبه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بازتاب گسترده‌ای در خبرگزاری‌های انگلیسی‌زبان داشت.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، الجزیره با پوشش لحظه‌ای بیانات حضرت آقا، نوشت: نماز جمعۀ تهران با حضور گستردۀ مردم، هزاران ایرانی، در مصلی برگزار شد؛ نمازگزاران پرچم زرد و سبز حزب‌الله را به دست داشتند و عده‌ای هم پرچم فلسطین را آورده بودند.

گاردین با چنین تیترهایی صحبت‌های آیت‌الله خامنه‌ای را پوشش داد: حملۀ موشکی ایران به اسرائیل "قانونی و مشروع" بود. ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی در انجام وظیفه‌اش تعلل و عجله نمی‌کند.

آسوشیتدپرس تیتر زد: رهبر معظم ایران حملۀ ایران به اسرائیل را تحسین کرد و به نقل‌ از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: در صورت نیاز ایران باز هم این حملات را انجام می‌دهد.

«تایمز آو ایندیا» تیتیری با استناد به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: اسرائیل زیاد دوام نمی‌آورد.

فایننشال اکسپرس نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای پس از پنج سال دوباره خطبه‌های نماز جمعه را ایراد کردند و بر مشروعیت عملیات هفتم اکتبر تأکید کردند.

نیویورک تایمز نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه ضمن ابراز همبستگی با حزب‌الله، نسبت به حملات بیشتر علیه اسرائیل هشدار داد.

رویترز تیتر زد: رهبر ایران آیت‌الله خامنه‌ای فرمود ایران برای مقابله با اسرائیل تعلل یا عجله نمی‌کند و بر همین اساس، صحبت‌های حضرت آقا را پوشش داد.

العربیه در تیتری که صحبت‌های رهبر انقلاب را پوشش داد، نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه، حملۀ موشکی ایران به اسرائیل را قانونی و مشروع خواند.

اسکای نیوز در بخش به‌روز رسانی لحظه‌ای خود صحبت‌های آیت‌الله خامنه‌ای را پوشش داد و جمله‌ای که رهبر انقلاب تأکید کردند دشمن امت‌های اسلامی یکی است را هایلایت کرد.

بخش انگلیسی خبرگزاری ای.اف.ای اسپانیا نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه فرمود تهاجم اسرائیل مستلزم واکنش محکم‌تر خواهد بود.

فایو پیلرز نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه خواستار وحدت مسلمانان برای مقابله و جنگ با اسرائیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha