جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: انجام عملیات «وعده صادق ۲» از سوی سپاه پاسداران هیمنه دشمنان اسلام را فروریخت و سبب شد تا روحیه جبهه مقاومت بیشتر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد، امروز ۱۳ مهرماه در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به انجام عملیات «وعده صادق ۲» از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: هیمنه دشمنان اسلام در این عملیات فروریخت و سبب شد تا روحیه جبهه مقاومت بیشتر شود.

وی ادامه داد: موفقیت‌های وعده صادق دوم از وعده صادق اول بیشتر بوده و یکی از مهمترین این موفقیت‌ها این بود که ابهت پوشالی آمریکا، اسرائیل و جهان اسلام شکسته شد.

حجت‌الاسلام نوری تصریح کرد: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل شکست‌پذیر هستند و حمله موشکی سپاه به اسرائیل شادی را به فرزندان غزه داد و اگر این حمایت نبود شاید صحنه جنگ به شکل دیگری رقم می خورد.

وی با اشاره به پاسخ سپاه ایران و موشک باران اسرائیل به وسیله ایران، گفت: حمله سپاه ایران به اسرائیل در وعده صادق ۲، موفقیت‌آمیز بود و به اذعان رسانه‌های دنیا، بیش از ۹۰ درصد از شلیک‌ها به هدف خورد، خوشبختانه این حمله خسارت‌های زیادی به رژیم غاصب وارد کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: قبل از انجام عملیات وعده ۲ کار به جایی رسید که آمریکا چند بار برای نظام ایران پیام داد که پایگاه‌های ما را نزنید ما قصد اقدام علیه ایران نداریم.

امام جمعه بجنورد، حضور مقام معظم رهبری در میان نمازگزاران جمعه را پیام آور فروریختن ترس و وحشت از دشمن عنوان کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پایتخت حاضر شدند تا سربازانش در میدان جنگ محکم تر بمانند و قوی تر بجنگند و به همگان اعلام کنند به عنوان فرمانده در میدان حاضرند، تا قوت قلبی برای جوانان و سربازان در مقابل دشمن باشند.

حجت‌الاسلام نوری با تبریک هفته فراجا به مقایسه نیروهای انتظامی مومن و مردمی ایران و پلیس آمریکا پرداخت، و اظهار کرد: تلاشگران امنیت کشورمان، ارتباطات وسیع و گسترده با زندگی مردم دارند زیرا که امنیت جان، مال، آبرو، ناموس و همین‌طور امنیت جاده‌ها و مرزها را عهده دارند. در حالی‌که آمریکایی‌ها، می‌کشند و خانواده‌ها جرئت اعتراض ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha