جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
شیخ بلال شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ جنبش توحید اسلامی حملات کوبنده جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها را به امّت عربی و اسلامی تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش توحید اسلامی در بیانیه‌ای حملات کوبنده و مبارک جمهوری اسلامی ایران علیه صهیونیست‌ها که با نیروی موشکی ایران در سراسر جغرافیای فلسطین عزیز انجام گرفت را به امّت عربی و اسلامی تبریک گفت.

این جنبش افزود: این پاسخ دل مؤمنان داغدار و همه مظلومان را خنک کرد و انتقام ده ها هزار شهیدی را که پس از عملیات تاریخی طوفان الاقصی به دست یهودیان غاصب قربانی شدند، گرفت.

جنبش توحید اسلامی بیان داشت: پاسخ ایران به ترور دو رهبر مجاهد اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و همه رهبران قهرمانی که توسط ماشین کینه توزی صهیونیست ها ترور شدند، ویرانگر و بزرگ بود.

این جنبش اشاره کرد: صدها موشک مافوق صوت پیشرفته آسمان جهان را تزیین کرد و با آهنگ طنین انگیز آن، کودکان بیت المقدس و حومه بیت المقدس را خوشحال کرد. این موشک باران ها، شادی را در چهره میلیون ها نفر به ویژه کودکان لبنانی و فلسطینی نمایان کرد.

جنبش توحید اسلامی تصریح کرد: تصاویری که از کانال‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های اجتماعی پخش شدند، تنها اشاره‌ای کوچک از شادی است که دل ها را خنک کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران در رأس قدرت‌های محور مقاومت و جبهه‌های حمایت از عراق تا سوریه تا لبنان و یمن است و در دفاع از فلسطین، مسجد الاقصی و مقدسات ارزشمندترین چیز ها را بخشیده و می بخشد. در این میدان، فداکاری بزرگی انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha