پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
شیخ ماهر عبدالرزاق

حوزه/ شیخ ماهر عبدالرزاق، عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی غاصب و جنایتکار را تبریک گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ ماهر عبدالرزاق، رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" و روحانی اهل سنت لبنان در بیانیه‌ای، عملیات موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی غاصب و جنایتکار را تبریک گفت.

شیخ عبدالرزاق آن را دستاورد بزرگی در سطح امت و جهان دانست و گفت: این پیامی است به صهیونیست های جنایتکار و همه حامیان آنها و همه کشورهای سازشکار و تحقیر شده عربی و اسلامی که مقاومت در غزه و لبنان در میادین تنها رها نشده است.

وی خطاب به کسانی که می‌پرسند ایران کجاست؟ گفت: ما به او می‌گوییم این جمهوری اسلامی ایران است، دیروز آن را دیدی و موشک‌هایش را مشاهده کردی. امروز ما می‌پرسیم کجایید؟ کشور های عربی و اسلامی کجا هستند؟ اتحادیه عرب کجاست؟ چرا زبانت را قورت دادی؟ امروز و فردا سوال از شماست؟ تو کجا و عرب کجا؟

روحانی اهل سنت لبنان ادامه داد: ما می گوییم جمهوری اسلامی دیروز دل ها را خنک کرد و به پیروزی بزرگی برای همه آزادگان جهان تبدیل شد. خداوند متعال می فرماید: قَٰتِلُوهُمۡ یُعَذِّبۡهُمُ ٱللَّهُ بِأَیۡدِیکُمۡ وَیُخۡزِهِمۡ وَیَنصُرۡکُمۡ عَلَیۡهِمۡ وَیَشۡفِ صُدُورَ قَوۡمࣲ مُّؤۡمِنِینَ.

وی افزود: آنچه دیروز اتفاق افتاد این است که خداوند آنها را با موشک های جمهوری اسلامی عذاب داد و آنها را شرمنده کرد و ما با این موشک ها آنها را شکست دادیم و دل همه مؤمنان آرام شد.

شیخ عبدالرزاق از همه کشورهای عربی و اسلامی خواست تا گرد و غبار ذلت و شکست را بزدایند و با عزت، جوانمردی، مردانگی و سربلندی از جمهوری اسلامی ایران الگوبرداری کنند.

وی در پایان با بیان اینکه کشورهای عربی امروز در اوج ذلت، شرمساری و شکست در مقابل آنچه در غزه و لبنان می گذرد، قرار دارند، تأکید کرد: پیروزی نزدیک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha