شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
حجت الاسلام عرفانی

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حضور معنی‌دار مقام معظم رهبری در سنگر نماز جمعه باشکوه و در در برابر دیدگان تمام عالمیان که هم آزادگان عالم و هم دشمنان شاهد آن بودند  پیام پیروزی، عظمت و اقتدار اسلام را صادر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به حضور میلیونی و فراموش نشدنی ملت ایران در نماز جمعه سیزدهم مهر گفت:حضور میلیونی ملت ایران در نماز جمعه روز گذشته توسط امام المسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز نشانه امام شناسی، ولایت پذیری واطاعت از ولایت بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: در روز جمعه به واقع بیعت ملت همیشه در صحنه با سکاندار کشتی نجات جبهه حق بود.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: روز گذشته در واقع تمام اسلام در برابر تمام کفر ایستاد و نماد آن هم حضور پرشکوه مردم در مصلی تهران و اقامه نماز جمعه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه سیزدهم مهر و حضور باعظمت، پرشکوه و معنی‌دار ملت ایران در پایتخت نظام جمهوری اسلامی ایران و ام‌القرای جهان اسلام نیز پیام‌های خاص و ویژه خود را هم برای داخل و هم همه برای امت‌های اسلامی به ویژه خط مقاومت و مردم غزه و لبنان داشت.

وی ادامه داد: پیام مقام معظم رهبری این بود که این حضور نشان‌گر اوج عظمت و اقتدار، قدرت و آزادگی و مقاومت جهان اسلام در برابر استکبار و ظالمان است.

وی اظهار کرد: دشمن و باطل بدون شک از بین‌رفتنی است و به زودی شاهد از بین رفتن اسرائیل و حامیانش به ویژه آمریکا خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی تصریح کرد: پیام‌های خاصی که روز گذشته مقام معظم رهبری در خطبه‌ها بیان کردند تمام‌شدنی نیست و در یک جمله و مصاحبه خلاصه نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما امنیت، آرامش، امید و نشاط را با حمله دلیرمردانه موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط سرداران سپاه مقتدر پاسداران اسلامی با رمز «یارسول‌الله» شاهد بودیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حضور معنی‌دار مقام معظم رهبری در سنگر نماز جمعه باشکوه و در در برابر دیدگان تمام عالمیان که هم آزادگان عالم و هم دشمنان شاهد آن بودند پیام پیروزی، عظمت و اقتدار اسلام را صادر کرد.

وی اظهار کرد: بدون شک اثرگذاری حضور رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه و پیام‌های خاصی که داشتند را روز به روز در سیطره جهان خواهیم دید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha