یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
حجت الاسلام باقری

حوزه / مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت و دبیر کل فقید حزب الله لبنان با حضور خانواده های معظم شهدا و مردم شهر شال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی باقری امام جمعه شهر شال امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت ودبیر کل فقید حزب الله لبنان که در مسجد جامع این شهر برگزارشد، گفت: شهادت راه مردان خداست و همواره گروهی به دعوت الهی لبیک می گویند و به عهدی که با خدا بسته اند پایبندند و نزد خدا روزی می خورند.

وی افزود: شهادت بزرگان جانسوز اما امیدبخش است و از دارایی های تمام ناشدنی خداوند محسوب می شود.

امام جمعه شال تصریح کرد: هدف ما از بزرگداشت شهدا تکریم شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنهاست و امروز هم یاد سید حسن نصرالله افتخار جهان تشیع را گرامی می داریم و باور داریم ذراهش تداوم خواهد یافت.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان ۹۰ درصد موشک‌های نقطه زن به هدف اصابت کرده‌اند اما هیچ آسیبی به مردم عادی و بی گناه وارد نشده است و این عملیات دل انسان‌هایی که از ظلم رژیم صهیونیستی و از ترور سرداران و فرماندهان کشورمان و جبهه مقاومت رنج می‌کشیدند را شاد کرد و امیدی دوباره به آنها داد.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: عملیات وعده صادق ۲ بسیار شکوهمندانه انجام شد و قدردان نیروهای مسلح بابت التیام دل‌های آزرده هستیم.

امام جمعه شهر شال بیان کرد:خدا را باید بابت این پیروزی الهی و عظیم شکرگزاری کنیم تا باری دیگر محقق شد تا در مقابل دشمنان ددمنش اسلام رژیم صهیونیستی فائق شویم.

وی اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی در پرتوی ولایت فقیه و حکومت اسلامی از عنایات پروردگار است و بار دیگر شکر او را باید به جا آوریم.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: عملیات وعده صادق ۲ و حمله موشکی نیروهای مسلح ایران به اهداف مهم و حیاتی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی، عملیاتی موفقیت آمیز و فوق العاده بوده و توان دفاعی و قدرت نظامی جمهوری اسلامی را برای همگان آشکار کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha