یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
سرهنگ پاسدار « مجتبی کاکایی » فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب

حوزه/ سرهنگ کاکایی گفت: موشک‌های سپاه ، لایه‌های دفاعی را کنار زد و به هدف اصابت کرد که ضربه بسیار سنگینی نه‌ تنها به رژیم صهیونیستی بلکه به آمریکای جنایتکار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب، شامگاه (شنبه)، در مراسم تجلیل از خیرین نیک‌اندیش شهرستان، اظهار داشت: عملیات غرورآفرین و مقتدرانه وعده صادق ۲، در سپاه پاسداران انجام شد و دل ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان شاد شد که قابل تحسین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب افزود: این عملیات یک پیام مهم اقتدار برای دشمن داشت، استکبار جهانی و هم‌پیمانان رژیم صهیونیستی برای محافظت از قلب تپنده آمریکا در منطقه سیستم‌های دفاعی را چند برابر کرده بودند، اما موشک‌های سپاه همه این لایه‌های دفاعی را کنار زد و به هدف اصابت کرد که ضربه بسیار سنگینی نه‌تنها به رژیم صهیونیستی بلکه به آمریکای جنایتکار بود.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران می‌توانست تمام موشک‌های خود را از کرمانشاه که نزدیکترین نقطه به سرزمین‌های اشغالی است شلیک کند اما شلیک موشک‌ها از استان‌های مختلف نشان داد که ظرفیت ضربه زدن به رژیم صهیونیستی در تمام نقاط کشور ایجاد شده است.

سرهنگ کاکایی با اشاره به برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز در سرپل‌ذهاب، افزود: این برنامه یک برنامه ملی است و آغاز و افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور هر ساله در این مراسم برگزار می‌شود و باعث افتخار ماست.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه بسیار سنگین است و آماده کردن زیرساخت‌های این برنامه بر عهده سپاه شهرستان است ،اما این یک برنامه مشارکتی است و با همکاری همه ادارات برگزار می‌شود، یک بخش مهم نیز توسط خیرین نیک‌اندیش حمایت و پشتیبانی می‌شود که قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha