یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
کد خبر: 1190615
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
کمپین محیطی «جهان به افق فلسطین»

حوزه/ در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی و یک سالگی برنامه پر مخاطب «به افق فلسطین»، رویداد اکران طرح‌های گرافیکی شهری با شعار «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه سالگرد پیروزی مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی و یک سالگی برنامه پر مخاطب «به افق فلسطین»، در اقدامی تازه، این برنامه تلویزیونی به دنبال ایجاد رویداد اکران طرح‌های گرافیکی شهری با شعار «جهان به افق فلسطین» در سطح کشور نیز می باشد.

کمپین گرافیک محیطی «جهان به افق فلسطین» کاری از شبکه افق سیما با همکاری شهرداری تهران در سطح شهر و کشور آغاز به کار کرده است. این کمپین با استفاده از بیلبوردهای شهری، پیام‌های گرافیکی برجسته‌ای را به منظور افزایش آگاهی و همبستگی جهانیان با مردم فلسطین به نمایش می‌گذارد.

هدف از این کمپین، جلب توجه عمومی به مسائل انسانی و اجتماعی مرتبط با فلسطین و تقویت همبستگی بین‌المللی است. این بیلبوردها در نقاط مختلف شهر نصب شده و در معرض دید عموم قرار خواهند داشت. همچنین، در حاشیه این کمپین، ویژه برنامه‌ای ۲۴ ساعته، به این رویداد مهم ادای احترام خواهد کرد. این برنامه به عنوان یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های رسانه ملی در حوزه روایت جبهه مقاومت شناخته می‌شود.

این اقدام مشترک شبکه افق سیما، در سطح کشور با استقبال گسترده‌ای مواجه شده و فرصتی برای بیان حمایت از مردم فلسطین در عرصه‌های بین‌المللی فراهم آورده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha