یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
خانواده

حوزه/ مدیرکل اداره تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران گفت: مراحل ساماندهی و جذب مشاوران حوزه­ های علمیه خواهران با انجام مصاحبه علمی روانشناختی متقاضیان مشاوره استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، زینب بهجت‌پور با اشاره به لزوم ضابطه‌مندی و تخصص محوری مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره به طلاب و خانواده های آن‌ها، با استناد به سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ حوزه‌های علمیه خواهران و مصوبه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران، ساماندهی و جذب مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران در دستور کار معاونت فرهنگی تبلیغی قرار گرفت.

مدیر کل اداره تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: در دومین فرآیند ساماندهی و جذب، مشاورانی که پس از آزمون کتبی سال ۱۴۰۱ حائز رتبه قبولی یا قبولی مشروط، شده‌اند، برای مصاحبه علمی روانشناختی از آنان دعوت بعمل آمده و با هماهنگی معاونت‌های فرهنگی استان‌ها به تدریج این فرایند ادامه خواهد یافت.

بهجت‌پور اظهار کرد: مصاحبه اولین گروه متقاضی در تاریخ ۱۶ مهرماه با حضور مشاوران متقاضی استان قم آغاز شده و در ادامه فرآیند مصاحبه مشاورین سایر استانها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان مطرح کرد: این مشاوران پس از تأیید مصاحبه و ساماندهی، مجوز رسمی فعالیت درحوزه‌های علمیه را دریافت نموده و از حق الزحمه اساتید حوزه‌های علمیه به صورت ماهانه برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha