دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
برگزاری اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳

حوزه/ اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳ با حضور مدیر حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان خوزستان در سال تحصیلی ۱۴۰۴_ ۱۴۰۳ با حضور حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیرحوزه علمیه خوزستان، حجت الاسلام میرعلائی معاون پژوهش حوزه علمیه استان و معاونین و رابطین پژوهش مدارس علمیه خوزستان در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این اجلاسیه مدیر حوزه علمیه خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله، به بیان نکاتی در خصوص تحولات اخیر منطقه پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام میرعلائی راد گزارشی از سفر معکوس معاونان پژوهش مدارس علمیه استان به معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان ارائه کرد و اظهار داشت: در این برنامه که حدود ده روز طول کشید، معاونین و رابطین پژوهش ۳۸ مدرسه از مدارس علمیه استان بطور جداگانه به معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان مراجعه کرده و هرکدام قریب به دو ساعت (در مجموع حدود هشتاد ساعت) مسائل پژوهشی مدرسه علمیه محل فعالیت خود را با معاونت پژوهش حوزه علمیه خوزستان بررسی کردند.

در بخش دیگر این اجلاسیه، تعدادی از معاونین پژوهش مدارس علمیه استان تقویم پژوهشی نیم سال اول تحصیلی خود را ارائه داده و مقرر شد مابقی مدارس تا انتهای هفته تقویم پژوهشی خود را ارائه دهند.

در ادامه معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان به تبیین ویراست دوم برنامه جامع پژوهش حوزه‌های علمیه برای معاونین و رابطین پژوهش مدارس علمیه پرداخته و سپس تذکراتی در خصوص مسائل پژوهشی به معاونین پژوهش بیان کرد.

همچنین در این اجلاسیه، معاونین و رابطین پژوهش مدارس علمیه استان به بیان نکات، پیشنهادات و تجربیات پژوهشی خود پرداختند.

گفتنی است در بخشی از این اجلاسیه، با حضور کارشناس معاونت آموزش مسائل مربوط به ثبت نمرات پژوهش درسی و تحقیق پایانی و درس مهارت‌های پژوهشی بررسی گردید.

در پایان نیز جلسه توجیهی و آموزشی کار با سامانه جشنواره علامه حلی(ره) برای دبیران جشنواره علامه حلی(ره) مدرسه‌ای که همان معاونین پژوهش مدارس علمیه هستند، برگزار شد.

اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان در سال جدید برگزار شد+تصاویر

اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان در سال جدید برگزار شد+تصاویر

اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان در سال جدید برگزار شد+تصاویر

اولین اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه خوزستان در سال جدید برگزار شد+تصاویر

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha