دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
محسن ملکی ابرده

حوزه/ استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان، ضمن تسلیت شهادت شهید سید حسن نصرالله گفت: امروز می بایست همه توجهات جامعه ما به رهبری جامعه باشد و توده مردم را به محور و امام جامعه توجه داد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله گفت: در این موقعیت فعلی می بایست همه توجهات جامعه ما به رهبری جامعه باشد که اگر اینگونه شد می توان در شرائط بحران، با توجه دادن توده مردم به محور و امام جامعه پیش رفت.

وی با بیان این که در هر اقدامی می بایست راهبرد و موضع گیری امام جامعه را ببینیم و بر آن اساس عمل کنیم، تصریح کرد: با نقشه های شیطانی که اسرائیل دارد، تلاش می کند تا ما را در نقشه خاص بیاندازد و مملکت را درگیر جنگ کند و در همین راستا، تنها محوری که همه فکر و توجه ما می باشد رهبری جامعه است.

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با بیان این که رهبر معظم انقلاب بر مبنای منطق، عقلانیت و دقت های ویژه پیش می روند و تصمیم می گیرند، ابراز کرد: وقتی مردم، محور و امام جامعه را دیدند، بحران ها را پشت سر خواهند گذاشت که شاهد آن دوران حضرت امام(ره) و جنگ تحمیلی بود که مردم گوش به فرمان رهبر شدند و آرامش بر کشور حاکم شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha