دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
2

حوزه / نوری زاده از فعالیت ۶۲ هزار گروه جهادی در اقصی نقاط ایران اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، محمد نوری زاده رئیس مجمع جهادی کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به توزیع سالانه ۴۰ هزار بسته لوازم التحریر در مناطق محروم کشور، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون توانستیم ۴۵ هزار بسته را توزیع کنیم که پیش بینی می‌شود این رقم تا ابتدای آبان به ۶۵ هزار بسته برسد.

وی با اشاره به اینکه در بحث اشتغال و کارآفرینی مرکز کارآفرینی جنوب غرب پایتخت با ۱۳ کارگاه صنایع دستی در حوزه آموزش‌ها و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار مشغول فعالیت است، افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام شده توانستیم از سال گذشته تا کنون دو کارگاه در بوشهر راه اندازی کنیم که این کارگاه‌ها هشت هزار بسته لوازم التحریر را تهیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: هرساله برای استان گلستان بین ۸۰۰ تا هزار بسته لوازم التحریر تهیه و در بین دانش آموزان توزیع می‌شد، اما امسال تا کنون دو هزار بسته توزیع شد که پیش بینی می‌شود این رقم به دو هزار و ۸۰۰ مورد برسد.

نوری زاده بیان کرد: اکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار فعال و خیر جهادی در قالب ۶۲ هزار گروه جهادی به صورت تخصصی مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: در استان گلستان ۱۸۰ هزار خانوار در حوزه کشاورزی و دامپروری مشغول فعالیت هستند که ۴۵ هزار خانوار تحت پوشش بسیج کشاورزی هستند.

رئیس مجمع جهادی کشور، از راه‌اندازی پویش ملی با عنوان «برای آینده سازان» در تمامی استان‌های کشور خبر داد و ابراز کرد: در اجرای این طرح بیش از پنج هزار گروه جهادی مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۸۶ سرپرست خانوار تحت پوشش تعاونی زعفران کاران گلستان هستند که مورد حمایت این مجمع واقع خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha