دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
علامہ ساجد نقوی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: ظلم و بربریت یک ساله اسرائیل غاصب، برمردم بیگناه فلسطین، قلب ملت مسلمان پاکستان را جریحه دار ساخته است و ما به حمایت از مردم فلسطین و لبنان ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، رئیس شورای علمای شیعه پاکستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی، پیرامون جنایات یک ساله اسرائیل سفاک گفت: جنایات یک ساله اسرائیل غاصب، در غزه، کشتار سیستماتیک و نسل کشی مردم بیگناه است که ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم، تراژدی غزه بشریت را به لرزه درآورده است.

وی افزود: اسرائیل غاصب، از یک سال گذشته، هزاران نفر را شهید کرده که تعداد زیادی از آنان زنان و کودکان اند که بخاطر این است که امپریالیسم شیطانی جدیدترین سلاح ها را برای اسرائیل فراهم می کند، اما مردم فلسطین با وجود بدترین ظلم ها، مقاومت می‌کنند.

وی در پایان گفت: اگر همه کشورهای مسلمان متحد شوند و به فلسطین و لبنان کمک کنند، روزی دور نیست که اسرائیل شکست تاریخی خورده و بیت مقدس آزاد شود و خواست ملت پاکستان این است که دولت پاکستان موضع محکم و مناسبی اتخاذ کند و برای پایان دادن به هجوم امپریالیستی گام بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha