جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
علامہ سید حسنین عباس گردیزی

حوزه، رئیس مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان گفت: علیرغم همه جنایات اسرائیل با کمک آمریکا و اروپا، نمی‌تواند مقاومت را تضعیف کند، اسرائیل در طول این یک سال وحشیگری و ظلم کرده است.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسنین عباس گردیزی رئیس مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان در پیامی مناسبت سالگرد طوفان الاقصی تصریح کرد : علیرغم همۀ جنایات اسرائیل با کمک آمریکا و اروپا، مقاومت را نمی تواند ضعیف کند

وی افزود: اسرائیل غاصب ساختمان ها را ویران و کودکان و زنان را شهید و مجروح کرده است، حتی پس از گذشت یک سال از طوفان الاقصی، اسرائیل نتوانسته است بر غزه تسلط یابد یا حتی یک اسیر را آزاد کند.

رئیس مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان بیان کرد: یک سال از جنگ وحشیانه تحمیلی بر غزه می گذرد و تاکنون بیش از ۴۴ هزار فلسطینی بی گناه در این جنگ به شهادت رسیده اند. بیش از ۱۵۰ هزار نفر مجروح شده اند و میلیون ها نفر آواره شده اند.

وی افزود: ما به مردم فلسطین که راه مقاومت را علیرغم همۀ جنایات پیموده اند و در مقابل رژیم ظالم اسراییل متجاوز، سر فرود نیاورده اند، درود می فرستیم.

رئیس مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان با ابزار همدردی با مسلمانان غزه گفت: ما در کنار مردم مظلوم فلسطین هستیم، در کنار لبنان و نیروهای مقاومت ایستاده ایم و شهادت شهدای راه این مقاومت به ویژه شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله را به تمام جهان اسلام تسلیت می گوییم. شهدای اسلام، خونشان هرگز هدر نخواهد رفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسنین عباس گردیزی ادامه داد: اکنون پاسخ قهرآمیز به جنایات اسرائیل اجتناب ناپذیر است. زمان برگزاری کنفرانس ها و اعتراضات گذشته است. امت اسلامی در این زمان در کنار لبنان، عراق و ایران بایستد.

وی تصریح کرد : مجلس علمای مکتب اهل بیت پاکستان از دولت پاکستان می خواهد که اقدامات عملی و جدی برای مردم مظلوم غزه و فلسطین انجام دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha