دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 14, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: صهیونیست‌ها امروز خود را در مقابل محور مقاومت و در یک جنگ فرسایشی می‌بینند بنابراین بی‌شک رژیم صهیونیستی در این جنگ فرسایشی بازنده میدان خواهد بود بنابراین کشورهای اسلامی با علم به این مهم باید هرچه سریعتر به ندای کمک مسلمانان در غزه و فلسطین و لبنان جواب مثبت بدهند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به اینکه امروز صهیونیست ها و جهان غرب عملاً و رسماً در مقابل مسلمین قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر و به صورت دقیق‌تر بعد از عملیات طوفان الاقصی شاهد یک هجمه وسیع نظامی و روانی از سوی دشمنان علیه جهان اسلام هستیم.

امام جمعه شهرستان بانه در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در این میان دشمن صهیونیستی در کنار جنایات جنگی و نظامی، یک جبهه بزرگ رسانه ای و روانی علیه جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی باز کرده است که این روزها شاهد فعالیت این جبهه روانی به صورت گسترده و هدفمند هستیم.

ماموستا خدایی عنوان کرد: دشمن صهیونیستی زمانی که می‌بیند کشورهای اسلامی در قبال مردم غزه و لبنان و فلسطین بی‌تفاوت هستند بی‌شک میدان را برای خود خالی می‌بیند و همین خود زمینه‌ای برای نسل کشی مسلمانان شده است.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی در ظاهر قدرت سابق خود را دارد ولی در باطن دچار یک چالش و از هم پاشیدگی شده است، اظهار کرد: صهیونیست‌ها امروز خود را در مقابل محور مقاومت و در یک جنگ فرسایشی می‌بینند بنابراین بی‌شک رژیم صهیونیستی در این جنگ فرسایشی بازنده میدان خواهد بود بنابراین کشورهای اسلامی با علم به این مهم باید هرچه سریعتر به ندای کمک مسلمانان در غزه و فلسطین و لبنان جواب مثبت بدهند.

ماموستا خدایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که بصیرت جهان اسلام باعث بیداری ملت ها برای مبارزه با غده سرطانی اسرائیل غاصب شود و به زودی رژیم کودک کش اسرائیل که امروز به نوعی دشمن تمام بشریت است از صحنه روزگار محو شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha