جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
سردار آتانی

حوزه / سردار آتانی گفت: شهید نصرالله، خطیب بود و بعد از مقام معظم رهبری، خطابه‌های او پر جاذبه بود و رسانه‌های دنیا گواه این مطلب هستند که سخنرانی‌های او، در دنیا بسیار پر مخاطب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در محوطه آستان مقدس امام زاده حسین(ع) برگزارشد، اظهار داشت: رهبر حاج قاسم و رهبر سید حسن نصرالله، راهنما و رهبر ماست، راه قاسم سلیمانی، راه حسن نصرالله است و ما با رهبری مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ قرار داریم.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله، خطیب بود و بعد از مقام معظم رهبری خطابه‌های او پر جاذبه بود، رسانه‌های دنیا گواه این مطلب هستند که سخنرانی‌های او، در دنیا بسیار پر مخاطب بود.

وی ادامه داد: سید حسن نصرالله، مدبر و رهبر سیاسی بود، سی سال او با تدبیر در این میدان جنگید و حزب الله لبنان را در یک میدان حقیقی ارتقا داد و بزرگ کرد، تربیت یافتگان کلاس او، امروز صاحبان این حماسه بزرگ هستند.

وی اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ با یک طرح‌ریزی دقیق و هوشمندانه انجام پذیرفت، به تعبیر رهبر معظم انقلاب، تعجیل نکردیم و نخواهیم کرد، دشمن را پشیمان می‌کنیم و هر غلطی از او سر بزند بازهم او را پشیمان خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمنان در ۶۰ کشور دنیا کودتا کرده و در اکثر این کودتاها نیز پیروز شده بودند و بیش از ۸ میلیون نفر انسان نیز در این کودتاها کشته شد و همان مدل کودتا را در ایران نیز طراحی کردند، آنها تجربه کودتا را در دنیا داشتند اما موفق نشدند کودتاها را انجام بدهند در صورتی که در هر کشوری کودتا را انجام دادند آن را ساقط نمودند که نمونه‌اش در مصر و الجزایر است.

سردار آتانی تصریح کرد: دشمنان در واقع مجبور به جنگ با ایران شدند و عنوان می‌کردند که این انقلاب نوپاست و اگر جنگ را شروع کنند هفت الی هشت روزه آن را تمام می‌کنند، این را صدام در مصاحبه‌اش اعلام کرد که:" ادامه مصاحبه در میدان آزادی هفت روز دیگر" این محاسبه آمریکایی‌ها بود و این قاعده نبرد جنگ‌های آمریکایی‌هاست.

وی ادامه داد: دشمن که به اهداف خود مبنی بر کوچاندن بیش از ۲ میلیون نفر در گذرگاه رفح نرسید و به شکست قطعی رسیده بود به جان مردم و طفل و کودک مجروح در بیمارستان افتادند، چرا که انسانیت در وجود آنها نیست، خانه‌های آپارتمانی سنگر بتنی نیستند که با بمب‌های ۲ تنی و ۸۵ تنی برای از بین بردن یک عنصر رزمنده لبنان یا حماس استفاده می‌کنند و اینها نشانه قدرتمندی دشمن نیست از همه جا در این میدان شکست خورده‌اند.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: امروز سران رژیم اسراییل می‌گویند برای بقا خودشان می‌جنگند، همان کسانی که برای سیطره نیل تا فرات نقشه کشیده بودند، اکنون به این روز افتاده‌اند که فقط خودشان را زنده نگهدارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha