جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دیدار

حوزه/ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر حزب الله لبنان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مهندس سعید اوحدی، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در دفتر جنبش حزب‌الله در تهران با دکتر عبدالله صفی الدین رئیس دفتر این جنبش در ایران، دیدار و شهادت مجاهد کبیر سید حسن نصرالله، دبیرکل و دیگر فرماندهان این جنبش را به ملت قهرمان لبنان و همه آزادی‌خواهان جهان تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار گفت: بعد از این همه شهادت‌هایی که طی چند روز اخیر در لبنان اتفاق افتاده است، شکرخدا روحیه اهالی مقاومت بسیار خوب است.

مهندس اوحدی، نیز در این دیدار گفت: امیدواریم خداوند دبیرکل را با شهدای کربلا محشور کند، در گذشته، اسرائیل در عرض ۶ روز در جنگ با ۴ کشور عربی پیروز شد و مناطقی را گرفت، اما امروز حدود یک سال است که باریکه غزه را نمی‌تواند تحت کنترل خود درآورد و در باتلاق مقاومت و طوفان الاقصی گیر کرده است. امروز از لبنان با توجه به مسائلی که پیش آمده، به عنوان سمبل مقاومت یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که تقابل حق و باطل به اوج خود می‌رسد، انسان‌های بزرگ در آن به شهادت می‌رسند و سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه و حاج قاسم سلیمانی نمونه آن هستند، اما بنا بر نویدی که مقام معظم رهبری فرمودند؛ به طور حتم حزب‌الله پیروز است.

در انتهای این مراسم، معاون رئیس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دفتر یادبود دبیرکل و فرماندهان شهید مقاومت حزب‌الله را امضا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha