دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
رذذ

حوزه /رئیس اداره حج و زیارت کاشان اظهار داشت:صبح امروز دوشنبه 16مهر ماه ۱۴۰۳ اولین گروه از زائران عمره مفرده منطقه کاشان از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) عازم سرزمین وحی شدند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا بهروزی فر، رئیس اداره حج و زیارت کاشان درجمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ این کاروان با ظرفیت 84 نفر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، شب گذشته از کنار مضجع شریف حضرت هلال بن علی (ع) و گلزار شهدای آن شهرستان بدرقه و امروز صبح، تهران را به مقصد جده ترک کردند.

وی در ادامه افزود: به لطف و عنایت پروردگار و با تلاش و هماهنگی همکاران در اداره حج و زیارت، هفته آینده نیز دومین گروه از معتمرین منطقه کاشان عازم سرزمین وحی خواهند شد.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان تصریح کرد؛ درحال حاضر نیز دفاتر خدمات زیارتی درحال تکمیل ظرفیت کاروان های آبان ماه سالجاری می باشند و متقاضیان تشرف به سفر عمره مفرده می توانند؛ به منظور ثبت نام و اعزام در ماه آینده، به دفاتر خدماتی ثبت نام کننده مراجعه نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد؛ متقاضیان ودیعه‌گذار عمره مفرده و مشمولین واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت به نشانی my.haj.ir و یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی، نسبت به بروزرسانی،تکمیل اطلاعات و ثبت نام در کاروان ها خود اقدام نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha