دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
کد خبر: 1190934
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
سوری

حوزه/رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از ثبت نام ۱ هزار قرآن ‎آموز لرستانی در راستای اجرای طرح 40 هزار شهید قرآنی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،مجید سوری رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار تعداد ثبت نامی طرح «40 هزار شهید 40 هزار حافظ قرآنی» در استان گفت: تاکنون هزار نفر از سوی ۲۹ موسسه قرآنی استان برای این طرح در سامانه«حمد» ثبت نام کرده ‎اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد شرکت کننده 448 نفر حافظ فعال هستند، افزود: این طرح در مرحله اول شامل حفظ 5 جزء پیوسته از قرآن کریم است که هر حافظ طی آن شهیدی را یار معنوی خود قرار می‎دهد تا از ابتدا تا پایان حفظ قرآن کریم، این مسیر با ارتباط معنوی بین قرآن آموز و شهید اختصاصی، هموارتر و پربرکت تر شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان با بیان اینکه در همین راستا طی اولین ثبت‌نام سیستم به صورت سامانه‌ای یک شهید را به عنوان یارِ اختصاصی قرآن‌آموز معرفی می‌کند خاطر نشان کرد: اطلاعات مربوط به شهدا اعم از اسم، وصیت‌نامه، عکس، محل شهادت، محل تولد و... از بنیاد شهید دریافت و در اختیار قرآن‌آموز قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha