سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
نشست

حوزه/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: افزایش رضایت‌مندی جامعه ایثارگری مهمترین هدف بنیاد شهید در خدمت‌رسانی به این عزیزان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه نظارت بر عملکرد بیمه دی استان زنجان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، اظهار داشت: درمان و ارتقای سلامت جامعه ایثارگری یکی از اولویت‌های بنیاد شهید به شمار می‌رود و باید تمرکز و تلاش بر این موضوع به صورت ویژه انجام شود، چراکه اگر سلامت تامین نشود سایر خدمات نیز به چشم نمی‌آید.

وی با اشاره به مشکلات حوزه درمان جامعه هدف، تصریح کرد: باید خدمات و بخش‌نامه‌های حوزه درمان به نحو شایسته برای جامعه ایثارگری اطلاع رسانی شود تا همه افراد از خدمات حوزه درمان بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان درمان را یکی از دغدغه‌های مهم جامعه‌ ایثارگری عنوان و در خصوص بازدید از مراکز درمانی طرف قرارداد و خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت بالا تاکید کرد و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از هر نظر افضل هستند لذا باید به این عزیزان خدمات در شأن، منزلت و جایگاه آنان ارائه شود تا حق هیچ کسی زایل نشده و تلاش کنیم کسانی که جان خود را در راه حفظ نظام نثار کرده‌اند نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تعامل بنیاد شهید و بیمه دی افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به ایثارگران را به دنبال دارد، اضافه کرد: گسترش این ارتباطات و تشکیل جلسات مشترک و منظم در سطح استان باعث ارتقای سطح خدمات به ایثارگران عزیز می‌شود.

برزگر با اشاره به اینکه کسب عنوان و رتبه در بنیاد شهید ملاک عمل و ارزیابی نبوده اضافه کرد: مشاهده رضایت در گفتار و چهره خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای ما بهترین معیار سنجش عملکرد است.

جلسه نظارت بر عملکرد بیمه دی استان زنجان با حضور عباس برزگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شهیدی معاون بهداشت و درمان، سیدنژاد مدیر نمایندگی بیمه دی در استان، غفاری‌راد رییس بنیاد شهید شهرستان زنجان، رییس درمان استان و جمعی از مسئولان دو دستگاه در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری در محل سالن جلسات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha