جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دوره آموزشی الفبای فتح قریب

حوزه/ برای اولین بار مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی با همکاری بسیج سطح دو مکتب نرجس (س) دوره آموزشی عملیاتی الفبای فتح قریب در سطح مقدماتی برگزار می‌کند.

حُسنی نیکو، مسئول واحد بین‌الملل مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، پیرامون این دوره آموزشی گفت: آموزش و هدایت علمی و عملی طلاب و دانشجویان دغدغه مند در سطح مقدماتی جهت ایجاد آمادگی برای کنشگری رسانه‌ای در خدمت جبهه مقاومت به‌ویژه فلسطین از اهداف اصلی این دوره است.

مسئول واحد بین‌الملل مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی، در مورد محورهای آموزشی دوره گفت: الهیات مقاومت، استکبار شناسی، تاریخ فلسطین و ... از مباحث اصلی موردنظر در کلاس هستند و به‌تناسب فعالیت‌های سبک رسانه‌ای و فعالیت‌های میدانی گروهی را جهت کاربردی سازی دوره به‌عنوان محورهای بخش عملیاتی مدنظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به سرفصل‌های در نظر گرفته‌شده و کارورزی‌هایی که به‌صورت گام‌به‌گام شرکت‌کنندگان انجام خواهند داد، انتظار داریم مخاطبین در پایان جلسه هفتم کلیات از مبانی فکری لازم را برای فعالیت رسانه‌ای در حوزه فلسطین دریافت کرده باشند و توان خروجی گرفتن حداقلی از آگاهی‌های خود را به دست آورند.

نیکو خاطرنشان کرد: این دوره برای دو گروه طلاب ایرانی و بین‌الملل به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود و در انتها به‌تناسب خروجی کمی و کیفی هر گروه، بخش‌های تکمیلی در دوشاخه عمومی و اختصاصی طرح‌ریزی و اجرا خواهد شد.

برای اولین بار مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج خراسان رضوی با همکاری بسیج سطح دو مکتب نرجس (س) دوره آموزشی عملیاتی الفبای فتح قریب در سطح مقدماتی برگزار می‌کند علاقه مندان میتوانند برای شرکت در این دوره می توانند https://survey.porsline.ir/s/yta2vZHK به این سایت مراجعه نمایند.

این دوره آموزشی از ۲۱ مهرماه تا ۱۲ آبان ماه ، روزهای شنبه و سه‌شنبه در مکتب نرجس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha