جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
محمد جعفر عبدالهی

حوزه/ میز خدمت و ملاقات مردمی در سفر رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی و هیئت همراه، به حوزه قضایی نهبندان در محل مسجد چهارده معصوم (ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با حضور در مسجد چهارده معصوم (ع) شهرستان نهبندان به همراه معاونین خودش و رئیس دادگستری و دادستان شهرستان نهبندان حاضر شد و درخواست ۸۹ نفر از مراجعین را بررسی و رسیدگی کردند.

محمد جعفر عبدالهی در ابتدای برنامه ملاقات مردمی در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم (ع) نهبندان ضمن تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان، یاد و خاطر شهدای انتظامی را گرامی داشت و گفت: خدمت بی منت و در شأن مردم عزیز را از وظایف خود می‌دانیم چرا که خدمت به مردم دعای خیر آن‌ها را برای ما به دنبال خواهد داشت.

عبدالهی گفت: در این میز خدمت، درخواست‌های ۸۹ نفر از مراجعین که بیشتر آن‌ها مربوط به پرونده‌های قضایی از قبیل درخواست تامین برای متهمان، در خواست عفو، اعمال ماده ۴۷۷ بود، مورد بررسی قرار گرفت و دستور قضایی لازم صادر گردید.

وی ادامه داد: تعدادی از درخواست‌ها مربوط به مسکن مهر و شهرداری بود که با توجه با حضور فرماندار شهرستان نهبندان این موارد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

عبدالهی گفت: یکی از معضلات مهم استان قاچاق سوخت است که مشکلات عمده‌ای را در جاده‌ها ایجاد می‌کند چرا که خودروها در جاده‌های مواصلاتی بویژه شهرستان نهبندان و سربیشه در حرکت و تردد هستند و هر روز برای مردم بی گناه حادثه می‌آفرینند.

وی با اشاره به بازدید از محل دپوی سوخت در شهرستان نهبندان گفت: عزم خود را جزم کردیم تا پرونده‌های معوق به قید فوریت در زمان متعارف مورد رسیدگی قرار گیرد و با مجرمین برخورد جدی انجام شود.

محمدجعفر عبدالهی ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده است.

وی افزود: سال گذشته ۲۱ نفر در اثر قاچاق جان خود را از دست داده اند، از ابتدا امسال نیز ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند و بسیاری از مردم نیز به واسطه اعمال مجرمانه قاچاقچیان دچار حادثه شده‌اند.

لازم به ذکر است رئیس کل دادگستری استان و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان نهبندان باحضور در مزار شهدای نهبندان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار با امام جمعه نهبندان از دیگر برنامه‌هایی بود که قبل از برپایی میزخدمت توسط مسئولین قضایی صورت گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha