جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
کد خبر: 1191526
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
محمدرضا بابایی استانداریزد

حوزه/مهران فاطمی استاندار یزد در پیامی انتصاب بابایی را به سمت استاندار یزد تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در پیامی انتصاب دکتر بابایی را به سمت استاندار یزد تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

برادر گرامی و آزاده سرافراز جناب آقای دکتر محمدرضا بابایی

سلام علیکم

خبر انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان استاندار یزد و کسب اعتماد ریاست محترم جمهوری و اعضای محترم هیئت وزیران موجب خرسندی و امتنان است.

بی‌تردید استان یزد با حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر، شاهد روزهایی پر تلألوتر و درخشان‌تر خواهد بود و مردمان شریف دارالعباده و دارالعلم یزد، در پرتو خدمتگزاری متخصص، کارآزموده و فداکار که مدال درخشان آزادگی در دوران دفاع مقدس را بر سینه دارد، با مشارکت نخبگان، صاحب نظران، بانوان و جوانان پرشور و جریانات و سلایق مختلف سیاسی که جملگی بر بالندگی نام "یزد عزیز" وفاق و اجماع دارند آینده‌ای نوین و افقی امیدبخش را تجربه خواهند نمود، ان‌شاءالله.

اینجانب انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان استاندار یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در پرتو عنایت خاصه حضرت دوست و در راستای آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت محترم در مسیر مقدس خدمتگزاری مردم شریف یزد، همچون گذشته، سرافراز و سربلند باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha