جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علیرضا اعشرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور ، به منظور بازدید و بررسی وضعیت مدارس علمیه استان کرمانشاه، وارد این استان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور، شامگاه چهارشنبه، به همراه جمعی از معاونین حوزه با استقبال رسمی مسئولان استانی وارد کرمانشاه شد.

گفتنی است، جلسه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، حضور در شورای حوزه علمیه استان، جلسه با مسئولین مدارس علمیه استان، افتتاحیه مرکز مشاوره و حضور در بیت آیت الله اشرفی چهارمین شهید محراب و شرکت در شورای آموزش و پرورش استان از اهم برنامه های آیت الله اعرافی در سفر به استان کرمانشاه ، خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ادامه جلسات مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در بعد از ظهر پنج شنبه ، جلسه با طلاب خواهر استان و نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در استان، همچنین در جمع طلاب استان کرمانشاه، سخنرانی خواهد داشت.

بنابر این گزارش، آیت الله اعرافی در روز جمعه ، بازدید از مقبره شهدای کرمانشاه، جلسه با مدیران مدارس و کادر مرکز مدیریت و کادر و اساتید مدارس علمیه استان کرمانشاه، خواهد داشت.

همچنین مدیر حوزه‌های علمیه کشور، روز جمعه در نماز با شکوه و دشمن شکن جمعه شهر کرمانشاه شرکت و سخنرانی خواهد کرد، سپس بعد از ظهر همان روز برای افتتاح استاد سرای مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به شهرستان هرسین، سفر خواهد کرد که پایان بخش برنامه سفر وی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha