جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دفتر آيت اللہ سید سیستانی بروز پیر ماہ محرم کی پہلی تاریخ کا اعلان

حوزه/ ائتلاف الفتح عراق تاکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی باعث ترس مرجعیت نمی شود و مقاومت آماده پاسخگویی به هر تهدیدی است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خالد السرای، عضو ائتلاف الفتح عراق چهارشنبه تاکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی باعث ترس مرجعیت نمی شود و مقاومت آماده پاسخگویی به هر تهدیدی که حضرت آیت الله سیستانی را هدف قرار دهد، است.

السرای در گفتگویی با خبرگزاری المعلومه گفت: آیت الله سیستانی سوپاپ اطمینان وطن در مقابله با تروریسم، فرقه گرایی و افراط گرایی بوده و هست و کاری که کانال اسرائیلی انجام داد نباید نادیده گرفته شود و بی جواب بماند.

وی افزود: لطمه زدن به حضرت آیت الله سیستانی، لطمه زدن به امنیت کل عراق است، بنابراین لازم است دولت برای بازدارندگی و توقف این بی تدبیری صهیونیست ها شکایت نامه ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کند.

عضو ائتلاف الفتح خاطرنشان کرد: این تهدیدات هیچ آسیبی به مرجعیت نخواهد رساند و مقاومت آماده پاسخگویی به هر تهدیدی که متوجه آیت الله سیستانی باشد، است.

این در حالی است که شبکه ۱۴ عبری رژیم اسرائیل، تصویری از آیت الله سیستانی را به نمایش گذاشت که نشان می داد ایشان در لیست هدف صهیونیست ها قرار دارد و این اقدام واکنش های خشمگینانه ای را در سطح محلی به دنبال داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha