جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
عبداللطیف رشید

حوزه/ ریاست جمهوری عراق اهانت رسانه های رژیم صهیونیستی به آیت الله سیستانی را تجاوزی آشکار دانست که منطقه را در معرض درگیری های بیشتری قرار می دهد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، ریاست جمهوری عراق چهارشنبه اهانت رسانه های رژیم صهیونیستی به آیت الله سیستانی را تجاوزی آشکار دانست که منطقه را در معرض درگیری های بیشتری قرار می دهد.

در بیانیه ریاست جمهوری آمده است: ما اهانت و گستاخی علیه آیت الله سیستانی از طریق رسانه های رژیم اشغالگر را به شدیدترین کلمات محکوم می کنیم و این گونه اهانت ها به جایگاه مرجعیت را رد می کنیم.

این بیانیه افزود: ما بر لزوم احترام به مقدسات همه ادیان و مذاهب اعم از اسلامی و غیراسلامی تاکید می کنیم که این تخلف آشکار منجر به گسترش دایره خطر و خشونت می شود و منطقه را در معرض جنگ بیشتر قرار می دهد.

ریاست جمهوری عراق از جامعه بین‌المللی خواست تا اقدامات مؤثری انجام داده و مواضع فوری خود را در رد هرگونه اقدام برای نفرت پراکنی بین مردم اعلام کنند.

ریاست جمهوری بر تلاش عراق برای تقویت تلاش‌ها برای توقف تجاوز به فلسطین و لبنان و موضع قاطع و اصولی این کشور در قبال مسئله عادلانه فلسطین و حق مردم آن برای تعیین سرنوشت و برپایی دولت در کل قلمرو ملی خود تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha