جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
دستاوردهای بسیجیان ناحیه امام خمینی (ره) در «پارک شهر» به نمایش درآمد

حوزه/ نمایشگاه «اسوه» ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه محمد رسول‌الله(ص) در پارک شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نمایشگاه «اسوه» ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) سپاه محمد رسول الله(ص) با حضور پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران، عبدالله گنجی مشاور عالی و دستیار شهردار تهران و وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در پارک شهر افتتاح شد.

سرهنگ روح‌الله اسلام‌دوست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره) در ابتدای این مراسم، با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه اسوه، اظهار داشت: در این نمایشگاه سلسله اقدامات حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام خمینی(ره) در یک سال گذشته به نمایش درآمده است.

اسلام‌دوست، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که بسیج پاره تن مردم است، تصریح کرد: ما امروز نمایشگاه اسوه را در میان مردم برگزار کردیم، چرا که این نمایشگاه از جنس پاسخگویی به مردم و حاصل دستاوردهای خادمین انقلاب اسلامی است و مردم ما باید بدانند در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و سایر عرصه‌هایی که در راستای فرمان اعتلای بسیج است، چه اقداماتی توسط پایگاه‌های ما انجام گرفته است.

وی ابراز کرد: نمایشگاه اسوه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام خمینی(ره)، به‌عنوان یک رویداد اجتماعی در منطقه ۱۲ با مشارکت ۴۳ پایگاه مقاومت، به مدت ۲ روز در پارک شهر برگزار می‌شود تا مردم ببینند که پایگاه‌های بسیج در سطح منطقه چه اقداماتی انجام می‌دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha