جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
تصاویر/ جلسه مدیران مدارس علمیه استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام رضایی گفت: سه کتاب مرتبط با شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری در حال تدوین و چاپ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر در نشست مدیران مدارس علمیه استان، از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری شهید شاخص روحانیت کشور خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است، سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با همکاری ادارات و نهادها و خانواده شهید عاشوری، دو اجلاسیه ویژه بزرگداشت شهید عاشوری را در شهر مقدس قم و بندر بوشهر برگزار کند.

وی افزود: به جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر این برنامه شورایی تحت عنوان شورای سیاستگذاری شکل گرفت و کمیته ۱۰ گانه برای آن تشکیل شد که یکی از این کمیته‌ها، کمیته روحانیون و طلاب است.

دبیر اجلاسیه بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری از تشکیل کمیته علمی و پژوهشی خبر داد و یادآور شد: سه کتاب مرتبط با شهید حجت الاسلام والمسلمین عاشوری در حال تدوین و چاپ است، همچنین فراخوان مقاله مرتبط با شهید عاشوری نیز زده می‌شود تا بتوان آثاری در این خصوص جمع آوری کنیم.

حجت الاسلام اندیشمند، از تولید فیلم مستند برای شهید عاشوری خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای معرفی بهتر بنا است مستندی ساخته شود تا آحاد جامعه با ابعاد زندگی این شهید بیشتر آشنا شوند و روحانیت در سراسر کشور بداند که شهید عاشوری شهید ترور است و شخصیت علمی و مبارزاتی او را بشناسند تا انگیزه باشد برای مقابله با سختی‌های این مسیری که در پیش دارند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر همچنین از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت شهید عاشوری در بهمن ماه سال جاری در بوشهر خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha