یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
6

حوزه/ فرمانده سپاه استان مازندران تصریح کرد: تشدید دوقطبی سازی یکی از تکنیک‌های رایج در فرایند عملیات روانی دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سردار سیاوش مسلمی، در اجلاسیه استادیاران صالحین بسیج سپاه استان مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید دیار علویان خط شکن به ویژه شهدای خدمت و شهدای مجاهد جبهه مقاومت اسلامی گفت: تکنیک‌های رسانه‌ای و عملیات روانی که دشمن از آن استفاده می‌کند را باید شناسایی و مورد بررسی قرار دهیم.

وی با اشاره به این که امروز برخی از افراد جامعه متأسفانه تحت عملیات شدید روانی دشمنان انقلاب هستند، افزود: نتانیاهو با صحبت در سازمان ملل تلاش دارد ایران اسلامی را دشمن و اهریمن معرفی نماید و توجه سایر ملل را برای مقابله با ایران جلب کند که باید مراقبت شود.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن از ترفند دوقطبی سازی به عنوان یکی از تکنیک‌های عملیات روانی در جامعه در عرصه‌های مختلف نظیر انتخابات و حوزه عفاف و حجاب و … بهره می‌گیرد، گفت: در حوزه عفاف وحجاب دشمن کاری کرد که محجبه ها فکر کنند در اقلیت هستند و بی حجاب‌ها در کثرت هستند اما گردهمایی اجتماع بسیار بزرگ علاقه مندان و معتقدین به عفاف و حجاب به درستی کثرت محجبه ها را به رخ دشمنان انقلاب کشید.

وی با بیان اینکه کانال انحرافی یکی از تکنیک‌های عملیات روانی است، ادامه داد: غفلت از موضوع اصلی زمانی که دشمن یک طرح فرعی را مطرح می‌کند نیز یک معضل است همانند راه اندازی همستر در زمان انتخابات که نسل نو را از مباحث انتخابات غافل کرد.

سردار مسلمی با تاکید بر ای نکه دشمن جرأت دست اندازی به ایران اسلامی را ندارد چرا که از بعد انسانی و باورهای اعتقادی قدرت نرمی داریم که دشمن ندارد، گفت: اسرائیلی‌ها در عملیات‌ها نزدیک به ۲۰۰ کیلو تجهیزات را حمل می‌کنند چرا که از کشته شدن می‌هراسند اما شهادت و ایثار در روح و جان ایرانیان ریشه دوانده و ترسی از دفاع و شهادت ندارند.

وی با بیان اینکه دشمن در درون به دنبال زدن هویت گروه‌های مختلف سنی است، افزود: به طور مثال معلم پرورشی که اعتقادی به تربیت دینی و قرآنی دانش آموزان ندارد خروجی تکنیک‌های روانی دشمن برای گرفتن هویت زن است.

فرمانده سپاه استان مازندران همچنین با بیان اینکه فاصله گرفتن از مسجد آسیب زاست، خاطرنشان شد: مسجد باید به هویت اسلامی خود بازگردد نباید اجازه دهیم هیچ نهادی جلوی فعالیت فرهنگی دینی را در مسجد بگیرد و بسیجیان برای تداوم کار فرهنگی در مسجد باید با سایر ارکان مسجد وحدت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اهداف کار بسیج در مسجد باید برای هیأت امنا و دیگر ارکان مسجد تبیین شود، گفت: باید برای جذب مردم به مسجد روی خانواده و مدرسه کار شود.

سردار مسلمی به طرح «مدرسه کانون تربیتی محله» اشاره کرد و افزود: در این طرح مدرسه باید کانونی شود تا جمعیت و مرجعیت مسجد بیشتر شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha