جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ |۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 11, 2024
بابل

حوزه/ با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی استان مازندران، دفتر حمایت از حزب الله در بابل آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار، طی سخنانی در مراسم افتتاحیه دفتر حمایت از حزب الله در بابل، با اشاره به این که در راستای حکم شرعی و قزمان جهاد فوری و شرعی رهبر معظم انقلاب درحمایت از مردم مظلوم غزه این دفتر راه اندازی شد، ابراز داشت: بر اساس رهنمود مقام معظم رهبری هر کسی با هر وسیله و امکاناتی باید از مظلومان غزه حمایت کند.

وی با اشاره به این که امیدواریم پیروزی حزب‌الله را در سراسر جهان شاهد باشیم، افزود: امروز باید آمریکا وپیروانش و اسرائیل که سگ هار آمریکا در منطقه است را از میدان به در کنیم و فعالان فرهنگی استان حمایت و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم لبنان و غزه اعلام می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری بر فرمان جهاد فوری و شرعی است، خاطرنشان کرد: امروز این پیام را از مازندران به آمریکا و سگ هار منطقه اسرائیل غاصب می‌دهیم که حمایت از حزب الله در قلب‌های همه مسلمین است و امروز همه ما یک سفارت خانه در قلب خود ساخته ایم و سفیری برای ملت مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت و حزب الله هستیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به اعلام آمادگی جمع کثیری از مردم دیار علویان در مبارزه فیزیکی با آمریکا و اسرائیل، گفت: اگر امروز زمینه حضور فیزیکی در جهاد با کفر زمانه مهیا نیست، مردم عزیز ما می‌توانند، در زمینه‌های مختلف دیگر در این جهاد بزرگ شرکت کنند.

وی ادامه داد: هر کسی با هر شیوه‌ای که می‌تواند با جامعه مخاطب خود، در هر زمینه‌ای که توان جهاد دارد در این مسیر دست یاری دهد و جبهه پشتیبانی از جبهه مقاومت را کمک کند.

حجت الاسلام شریف تبار با بیان این که امروز شاهد گسترش جبهه و تفکر مقاومت در منطقه هستیم، گفت: جغرافیای مقاومت و تفکر مقاومت در منطقه در حال تسری پیدا کردن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha