یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
خدری

حوزه/ حجت الاسلام خدری گفت: باید به هر طریقی که می‌توانیم به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنیم و از آنها دفاع کنیم و کمربند دفاعی ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان را در بر بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری امام جمعه چغادک در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: هجرت حضرت معصومه(س) به ایران و قم، یکی از مهمترین هجرت های تمدن ساز اهلبیت است، هجرت حضرت معصومه به شهر قم به قدری مهم بوده که امام صادق(ع) قبل از میلاد امام موسی کاظم(ع) که پدر آن بانوی بزرگوار بوده است، بشارت وجود بابرکت ایشان را داده بود و فرمودند، به یُمن هجرت حضرت معصومه(س)، قم حرم ما اهل‌بیت(ع) و مثابه کوفه ای دیگر، مرکز تولید فرهنگ اسلام ناب و بسط و نشر جهانی اسلام می‌شود، که همین امر در حقیقت زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است.

وی افزود: باید به تحقق وعده الهی امیدوار باشیم و در مسیر آن حرکت کنیم، سنت و قانون الهی و حکم بی‌تخلف و لایتغیر خدا این است که جبهه حق پیروز نهایی باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: مهم‌ترین سفارش گفتاری و عملی شهید سید حسن نصرالله این بود که در مسیر مبارزات حق علیه باطل ناامید و پریشان نشوید، در حقانیت و پیروزی این مسیر تردید نکنید، همبستگی خود را دوچندان کنید و با تقویت ایمان و توکل دشمن را ناکام بگذارید.

حجت الاسلام خدری ابراز کرد: قطعاً نابسامانی و ظلم و کشتارهای وحشیانه، به همین صورت باقی نخواهد ماند بلکه با مجاهدت مومنین به تدریج به سمت یک جامعه متعالی که به تعبیری آن را جامعه مهدی می‌نامیم در حرکت هستیم که ان‌شاءالله با ظهور حضرت ولیعصر(عج) تحقق خواهد یافت.

وی در ادامه با اشاره به خطبه رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: دشمن ملّت ایران، همان دشمن ملت فلسطین، ملت یمن، ملت مصر، ملت سوریه و ملت یمن است، دشمن همه ما یکی است، لذا ملت‌ها باید بیدار باشند و وقتی دیدند دشمن سراغ ملت دیگر رفت، خود را با آن ملت مظلوم شریک بدانند و با آن ملت همکاری کنند تا دشمن آنجا موفق نشود و نتواند به سراغ نقاط بعدی برود.

امام جمعه چغادک با تأکید بر لزوم حمایت از مردم لبنان و فلسطین، گفت: باید به هر طریقی که می‌توانیم به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنیم و از آنها دفاع کنیم و کمربند دفاعی ما به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان را در بر بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha