یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
زید آباد

حوزه/ حجت الاسلام امیرطاهری در خطبه نماز جمعه گفت: حضور سراسر مقتدرانه رهبر عزیز انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ ترسی از امریکا و رژیم صهیونیستی ندارد و با شجاعت کنار مردم مسلمان لبنان و غزه ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، حجت الاسلام امیرطاهری، امام جمعه بخش زیدآباد، با اشاره مساله اول در دنیای اسلام جنگ محور مقاومت با رژیم غاصب صهیونیستی گفت: مردم در این روزها سوال می کنند که آیا این جنگ به سمت کشور ما هم خواهد رسید یا خیر چرا که بعد از ترور اسماعیل هنیه رهبر حماس و ترور سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به طور جدی تهدید کردند که نوبت بعدی جمهوری اسلامی ایران است، بنده در همین فرصت کوتاه تحلیلی را خدمت شما عزیزان تقدیم می کنم که به این سوال پاسخ داده باشیم.

وی افزود: سوابق و تاریخ یهود از بدو پیدایش تاکنون نشان می دهد قومی ذاتت جنگجو و بد ذات هستند و بدترین تیره قوم یهود صهیونیست ها هستند که ۹۰ سال سابقه جنگ و خونریزی دارند با این حالا اسرائیلی ها عقلایی دارند که استراتژی جنگ برتر را انتخاب می کنند یعنی خودشان را جاهایی در گیر جنگ می کنند که مطمئن باشند پیروزی می شوند اینها با اعراب مصری، سوری، اردنی، عراقی چهار مرتبه جنگیده اند و در هر چهار مرتبه پیروز میدان بوده اند.

حجت الاسلام امیرطاهری دلیل این پیروزی را تبیین کرد: چون علاوه بر برتری نظامی و اطلاعاتی که به کمک آمریکایی ها داشتند با کشور هایی روبه رو بودند که کاملا مسطح بدون عوارض زمین مثل کوه و تپه و دره بودند جنگ با اعراب طی سال های۱۹۴۸-۱۹۵۶و۱۹۶۷-۱۹۷۳ اتفاق افتاد که حتی ناوگان هوایی مصر که قوی ترین ناوگان رو داشت به کلی در این جنگ ها نابود شد این پیروزی درحالی برای اسرائیلی ها رقم خورده که وسعت منطقه اینها ۲۲ هزار کیلو متر مربع بوده است. اینها این رژیم، حتی فکر هم نمی کنند که روزی بخواهند تصمیم حمله به ایران بگیرند چرا که تجربه دارند که امریکا و متحدانش در جنگ ۸ ساله که به دست مزدورش صدام و رژیم بعث عراق انجام شد نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران را اشغال کنند.

امام جمعه زید آباد ضمن تاکید بر توان دفاعی ایران گفت: الان هم مراکز هسته ای و موشکی ایران با درایت کامل در مناطق کوهستانی در سراسر رشته کوه های البرز و زاگرس پخش شده اند که نمی توانند هیچ دستاوردی در بمباران این مراکز داشته باشند و رژیم صهیونیست ناتوان در تخریب آنها است.

وی با اشاره به حربه های صهیونیست ها اظهار داشت: نکته مهم این جاست که حربه برنده صهیونیست ها جاسوسی، خرابکاری، ترور هست چندین سازمان جاسوسی دارند که کارشان در دنیا به روش جاسوسی و در نهایت خرابکاری و ترور می باشد، ترور اسماعیل هنیه، شهید محسن فخری زاده، دانشمندان هسته ای کشورمان یا از طریق آلوده کردن نرم افزار های جاسوسی بوده است، خودش رژیم صهیونیست هم می داند نه از طریق دریایی نه از طریق زمینی و نه از طریق هوایی شانسی برای حمله به ایران را ندارند و پیروز نخواهند بود.

حجت الاسلام امیرطاهری تصریح کرد: نتانیاهو در پی عوارض ناشی فشار عصبی حمله موشکی و بمباران سپاه پاسداران با موشک های بالستیک و هایپرسونیک در بیمارستان بستری شد و این نشان از تاثیر قدرت بازدارندگی ایران را دارد.

وی با اشاره به جمعه نصر یادآور شد: حضور سراسر مقتدرانه رهبر عزیز انقلاب در نماز جمعه هفته گذشته تهران نشان داد که جمهوری اسلامی هیچ ترسی از امریکا و رژیم صهیونیستی ندارد و با شجاعت کنار مردم مسلمان لبنان و غزه ایستاده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha